شهید کسی است که به خون خود ارزش و ابدیت و جاودانگی داده است

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه شهادت موهبتی ارزشمند است که تنها زبدگانی از مخلصان درگاه الهی به آن هدیه عظیم دست یابند گفت: شهید کسی است که به خون خود ارزش و ابدیت و جاودانگی داده است.  ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز،

کد خبر : 11604
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 - 10:52
شهید کسی است که به خون خود ارزش و ابدیت و جاودانگی داده است

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه شهادت موهبتی ارزشمند است که تنها زبدگانی از مخلصان درگاه الهی به آن هدیه عظیم دست یابند گفت: شهید کسی است که به خون خود ارزش و ابدیت و جاودانگی داده است.  ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز به همراه جمعی از خادمان شهدا باهدف تکریم خانواده‌های معظم شهدا و در راستای اجرای طرح سپاس به دیدار پدر گرامی شهید والامقام شهرام ارصلانی، همسر گرامی شهید والامقام محمد رحمنی و مادر گرامی شهید والامقام امیر میرحبیبی رفته و با آنان در فضایی صمیمی به گفتگو پرداختند.
ابراهیم طاهرنژاد در این دیدارها با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و آرزوی قبولی طاعات و عبادت مسلمین در ماه مبارک رمضان بابیان اینکه شهادت موهبتی ارزشمند است که تنها زبدگانی از مخلصان درگاه الهی به آن هدیه عظیم دست یابند گفت: شهید کسی است که به خون خود ارزش و ابدیت و جاودانگی داده است.
وی افزود: شهدا چنان راه پرپیچ‌وخم انقلاب را برای روندگان این راه، هموار نموده و چنان تابناک، مسیر نهضت مقدس اسلامی ما را روشن ساختند که دیگر هرگز به تاریکی و جمود نخواهد گرائید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تأکید کرد: ما نیز با فداکاری‌ها و مجاهدت‌ها باید آن شمع فروزان را، روشن نگه‌داشته و با تلاش‌ها و پیکارها، فرهنگ شهادت را زنده نگه‌داریم زیرا «جنگ حق و باطل» پایانی ندارد.
گفتنی است در پایان حاضرین در پایان به مقام شامخ شهدا ادای احترام نموده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.