البرز قطب علم وفناوری کشور است

پایگاه خبری البرزما – استاندار البرز با اشاره به ظرفیت های پژوهشی و آموزش عالی استان گفت: البرز با برخورداری از این ظرفیت ها به قطب علم و فناوری کشور تبدیل شده است. محمدعلی نجفی در نشست مشترک با رئیس جهاد دانشگاهی کشور در کرج افزود: برای بهره برداری از ظرفیت های علمی، پژوهشی و فناور

کد خبر : 11326
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 12:24
البرز قطب علم وفناوری کشور است

پایگاه خبری البرزما – استاندار البرز با اشاره به ظرفیت های پژوهشی و آموزش عالی استان گفت: البرز با برخورداری از این ظرفیت ها به قطب علم و فناوری کشور تبدیل شده است. محمدعلی نجفی در نشست مشترک با رئیس جهاد دانشگاهی کشور در کرج افزود: برای بهره برداری از ظرفیت های علمی، پژوهشی و فناور بنیان، آمادگی کامل داریم.
وی با اشاره به حضور معاون اول رییس جمهوری در کنفرانس کشوری دوسالانه اقتصاد کشاورزی در کرج گفت: در این نشست ظرفیت های بالای علمی ، پژوهشی و اقتصادی استان البرز بررسی شد.
وی افزود: این استان برخلاف وسعت کم اراضی کشاورزی و محدودیت منابع آب در بسیاری از بخش های کشاورزی حائز رتبه های برتر کشور است از این رو با دانش بنیان کردن کشاورزی، شاهد توفیق بیشتری خواهیم بود.
وی استان البرز را در حوزه آسیب های اجتماعی دارای شرایط ویژه ای دانست وگفت: استقرار 4 زندان بزرگ، حاشیه نشینی و عوامل دیگر، مستعد گسترش آسیب های اجتماعی است.
استاندار البرز اضافه کرد: در حوزه معاونت سیاسی، اجتماعی برای پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی برنامه های عملیاتی و کاربردی تدوین شده و در حال اجرا است.
وی گفت: برای راه اندازی و آغاز بکار پژوهشکده علوم اجتماعی با توجه به شرایط استان، آمادگی لازم برای تعامل و همراهی با جهاد دانشگاهی استان را داریم.
نجفی افزود: جهاد دانشگاهی و پارک های علم و فناوری دارای ظرفیت های بزرگی در حوزه های مختلف هستند از این رو درصدد گسترش همکاری ها هستیم.
وی با بیان اینکه چشم اندازی با عنوان روستای بدون بیکار در سال 97 برای البرز ترسیم شده خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر تسهیلات با بهره کم و زمینه های دیگری فراهم شده ولی از طرح های جهاد دانشگاهی نیز استقبال می کنیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.