خروج آمریکا از برجام به فرصتی برای ایران مبدل می شود

پایگاه خبری البرزما – امام جمعه شهرستان فردیس گفت: خروج آمریکا از برجام به فرصتی برای جمهوری اسلامی تبدیل می شود، گرچه این موضوع بار دیگر عهدشکنی آمریکا را به دنیا اثبات کرد. حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس با اشاره به خروج آمریکا از برجام، افزود: آمریکایی

کد خبر : 11254
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 9:50
خروج آمریکا از برجام به فرصتی برای ایران مبدل می شود

پایگاه خبری البرزما – امام جمعه شهرستان فردیس گفت: خروج آمریکا از برجام به فرصتی برای جمهوری اسلامی تبدیل می شود، گرچه این موضوع بار دیگر عهدشکنی آمریکا را به دنیا اثبات کرد. حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس با اشاره به خروج آمریکا از برجام، افزود: آمریکایی ها وارد برجام نشده بودند که بخواهند خارج شوند و هیچ وقت در طی این سال ها به تعهدات خود عمل نکردند.
وی اظهار داشت:پس از برجام آنها از اروپایی ها، سرمایه داران و بانک ها می خواستند که با ایرانی ها وارد عقد قرارداد نشوند و می گفتند کشور ایران خطرناک و طرفدار تروریست است.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: مردم ایران 40 سال قبل دست آمریکایی ها را در کشور ایران قطع کردند و حالا که دست آنها کوتاه شده می خواهند هر طور که شده بازگردند.
ایمانی افزود: اختلافات ایران و آمریکا ریشه ای و اساسی است، در این سال ها آمریکایی ها همیشه دشمنی کرده اند ولی امروز دشمنی ها آشکارتر شده است.
خطیب جمعه فردیس گفت: امید آمریکایی ها در بحث تحریم ها و فشارهای اقتصادی است و تصور می کنند اگر تحریم ها را جدی تر کنند، ایران مجبور خواهد شد با آمریکایی ها و غربی های پای میز مذاکره بنشیند اما آمریکایی ها به هدف خود نخواهند رسید و ما باید این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.
امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند باید کشور ایران تعهدات قوی بگیرد، گفت: اگر باقی بودن ایران در برجام تامین کننده منافع ملی نباشد، دلیلی ندارد به اجرای تعهدات خود ادامه دهیم.
وی ادامه داد: ایران کاری خواهد کرد که آمریکایی ها از این کرده خود پیشیمان خواهند شد و ملت ایران در طی 40 سال گذشته هم در جنگ با استکبار بوده اند و باز هم کاری می کنند که آمریکا از هزینه هایی که در خاورمیانه کرده پشیمان شود.
پس از اقامه نماز جمعه، نمازگزاران فردیسی با برگزاری راهپیمایی و سردادن شعارهایی علیه شیطان بزرگ آمریکا، اقدام دولت این کشور در خروج از برجام را محکوم کردند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.