طلاب در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش آفرین هستند

پایگاه خبری البرزما- محمدعلی نجفی در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه البرز به دلیل تنوع اقوام و نرخ بالای مهاجرپذیری مستعد آسیب‌های اجتماعی است که طلاب حوزه‌های علمیه و آمرین به معروف و ناهیان منکر در راستای پیشگیری و کنترل آسیب‌ها نقش مؤثری دارند، گفت: اکنون نقش آمرین

کد خبر : 10888
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 - 12:25
طلاب در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش آفرین هستند

پایگاه خبری البرزما- محمدعلی نجفی در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه البرز به دلیل تنوع اقوام و نرخ بالای مهاجرپذیری مستعد آسیب‌های اجتماعی است که طلاب حوزه‌های علمیه و آمرین به معروف و ناهیان منکر در راستای پیشگیری و کنترل آسیب‌ها نقش مؤثری دارند، گفت: اکنون نقش آمرین به معروف و طلاب با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی و تلاش معاندان برای تهاجم فرهنگی، بسیار تأثیرگذار است.

نجفی ادامه داد: طلاب و روحانیون با مشکلات و موانع بسیاری مواجه هستند ولی همواره در جلسات و دیدارها به طرح مسائل عمومی پرداخته‌اند.

وی گفت: وظیفه خود می‌دانیم در ابعاد مختلف نسبت به تسهیل در امور طلاب حوزه‌های علمیه و روحانیون اقدام کنیم.

استاندار البرز افزود: البرز، به تعبیر مقام معظم رهبری، ایران کوچک نامیده شده چراکه دارای تنوع اقوام و مهاجرانی از سراسر کشور است.

نجفی اضافه کرد: تنوع اقوام و رشد مهاجرت در این استان، به دلیل اینکه پذیرای فرهنگ‌های مختلفی از اقصی نقاط کشور است بنابراین باید به‌درستی ساماندهی و نظارت شود چراکه کوتاهی در این امر ممکن است زمینه‌ساز آسیب‌های اجتماعی فراوانی باشد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.