ایثارگران الگوی نسل امروز و مروج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

پایگاه خبری البرزما- استاندار البرز گفت: ایثارگران روایان زنده رشادت های طول دوره پیروزی انقلاب اسلامی هستند و الگوهای ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان نسل امروز محسوب می شوند. دکتر محمدعلی نجفی در دیدار با کارکنان جانباز و ایثارگر استانداری به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز ضمن

کد خبر : 10618
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 - 13:06
ایثارگران الگوی نسل امروز و مروج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

پایگاه خبری البرزما- استاندار البرز گفت: ایثارگران روایان زنده رشادت های طول دوره پیروزی انقلاب اسلامی هستند و الگوهای ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان نسل امروز محسوب می شوند.

دکتر محمدعلی نجفی در دیدار با کارکنان جانباز و ایثارگر استانداری به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: نامگذاری روزها و مناسبت ها فرصتی برای برنامه ریزی سالانه است.

وی ادامه داد: جانبازان، ایثارگران و آزادگان اکنون با یادگاری هایی که در جسم و جان و خاطر خود دارند، تاریخ زنده ای از دوران دفاع جانانه از کیان کشور هستند.

دکتر نجفی با بیان اینکه خانواده های برخی از ایثارگران نیز پا به پای آنها رنج کشیده اند گفت: حداقل انتظاری که از مردم و مسئولان وجود دارد، درک شرایط سخت ایثارگران است چراکه آنها همچنان با جراحت های گذشته زندگی می کنند.

وی افزود: ایثارگران با تاسی از حضرت عباس (ع) جان خود را در راه دفاع از ارزش ها و میهن اسلامی تقدیم کردند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: ایثارگران الگوهای ارزشمندی برای جوانان محسوب می شوند که باید وجود آنها را تکریم کرد و ارج نهاد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.