وجود ٢٨۵ ملک در کنار دکل های برق فشار قوی در محله آق تپه/ لزوم نجات جان شهروندان

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی :وجود ٢٨۵ ملک در کنار دکل های برق فشار قوی در محله آق تپه مهرشهر و لزوم طرح راهکاری برای نجات جان مردم از ارتعاشات برقی، موضوعی بود که در دیدار مردمی نماینده مردم استان البرز با شهروندان آق تپه مطرح

کد خبر : 10575
تاریخ انتشار : شنبه 1 اردیبهشت 1397 - 12:56
وجود ٢٨۵ ملک در کنار دکل های برق فشار قوی در محله آق تپه/ لزوم نجات جان شهروندان

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی :وجود ٢٨۵ ملک در کنار دکل های برق فشار قوی در محله آق تپه مهرشهر و لزوم طرح راهکاری برای نجات جان مردم از ارتعاشات برقی، موضوعی بود که در دیدار مردمی نماینده مردم استان البرز با شهروندان آق تپه مطرح شد.

محمد جواد کولیوند در دیدار مردمی با شهروندان محله آق تپه مهرشهر که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) انجام شد، با اشاره به اینکه منطقه آق تپه مشکلات فراوانی دارد و نسبت به این منطقه کوتاهی شده است، اظهار کرد: همه مسئولان باید نسبت به رفع معضلات آق تپه اقدام کنند.

نماینده مردم شریف و شهید پرور کرج، فردیس،اشتهارد و آسارا در ادامه با بیان اینکه مشکلات منطقه آق تپه دسته بندی شده است، تاکید کرد: مباحث مربوط به هریک از سازمان ها به صورت کتبی به آنها ارجاع داده می شود.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا با اشاره به لزوم هماهنگی و ارتباط معتمدین منطقه آق تپه با دفتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای پیگیری و رفع معضلات این منطقه، تصریح کرد: طبق پیگیری های انجام شده مهندس اسکندری مدیر منطقه ١٢ شهرداری کرج هفته ی آینده جلسه ای مبنی بر مشکلات مربوط به شهرداری منطقه آق تپه برگزار و مشکلات را پیگیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شهروندان آق تپه حدود ٢۵ معضل را در این دیدار مردمی درمیان گذاشته اند، گفت: این معضلات دسته بندی شده و توسط دفتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری می شود و امید داریم مشکلات قابل حل را به سرعت رفع کنیم و برای مشکلاتی که به زمان احتیاج دارند نیز برنامه ریزی و سیاست گذاری انجام دهیم.

محمد جواد کولیوند با اشاره به اینکه در صدد هستیم که مشکلات شهروندان آق تپه را کاهش دهیم، بیان کرد: نمی توانیم بگوییم که مشکلات یک منطقه به صورت کامل حل می شود چراکه برخی از معضلات زیرساختی است و حل آن به زمان بیشتری احتیاج دارد.

وی به وجود ٢٨۵ ملک در کنار دکل های برق فشار قوی در محله آق تپه اشاره کرد و افزود: می خواهیم برای صاحبان این املاک مکانی را با رایزنی و برنامه ریزی با دستگاه های متبوع تعیین کنیم و با پرداخت مبالغی به آنها، این افراد را از ارتعاشات برقی نجات دهیم.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم هستند و وظیفه دارند که فریاد مردم را به مسئولان مربوطه انتقال دهند، گفت: مسئولان نباید از مشکلات مردم هراس داشته باشند.

وی با اشاره به پیگیری و جلسه با نیروی انتظامی و لزوم طراحی و نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی در منطقه مهرشهر، تاکید کرد: با راهنمایی و رانندگی هماهنگی های لازم بعمل می آید تا نسبت به نصب چراغ راهنمایی و رانندگی اقدام شود. چراغ راهنمایی و رانندگی خود موجب ایجاد نظم می شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.