شهادت آخرين مرحله تكاملي انسان است

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه شهادت انسان را از هوس‌های دنیایی به دور کرده و به خدا نزديك می‌کند گفت: شهادت آخرين مرحله تكاملي انسان است.  آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج، ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

کد خبر : 10475
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1397 - 10:18
شهادت آخرين مرحله تكاملي انسان است

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه شهادت انسان را از هوس‌های دنیایی به دور کرده و به خدا نزديك می‌کند گفت: شهادت آخرين مرحله تكاملي انسان است.  آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج، ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به همراه جمعی از مسئولین و خادمان شهدا باهدف تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و در راستای اجرای طرح سپاس به دیدار پدر گرامی شهید والامقام فراهانی و جانباز سرافراز عظیمی رفته و از آنان دلجویی به عمل آوردند.
ابراهیم طاهرنژاد در دیدار با پدر گرامی شهید والامقام فراهانی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تبریک اعیاد رجب و شعبان بابیان اینکه شهادت انسان را از هوس‌های دنیایی به دور کرده و به خدا نزديك می‌کند گفت: شهادت آخرين مرحله تكاملي انسان است.
وی افزود: شـهید حماسه‌آفرین است و این بزرگ‌ترین خاصیت شهید است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان خاطرنشان ساخت: در ملت‌هایی که روح حماسه می‌میرد، مهم‌ترین خاصیت شهید و شهادت دمیدن دوباره روح حماسه و حماسه‌آفرینی است. اسلام نیازمند حماسه‌آفرینی می‌باشد و حماسه‌آفرینی نیازمند شهید و این ضرورت یک جامعه پویا و اسلامی است.
شایان‌ذکر است در پایان حاضرین به مقام شامخ خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان ادای احترام نموده و بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.