هشدار رئیس مجلس به آمریکا

پایگاه خبری البرزما- رئیس مجلس شورای اسلامی با هشدار به آمریکا و انگلیس و فرانسه گفت: زمان این اقدامات وحشیانه گذشته است و این تحرکات ملت سوریه را بیش از گذشته مصمم به نابودی حیله‌گران می‌کند.رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چه علتی عامل اقدام غیرقانونی حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمله موشکی به سوریه

کد خبر : 10318
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1397 - 9:03
هشدار رئیس مجلس به آمریکا

پایگاه خبری البرزما- رئیس مجلس شورای اسلامی با هشدار به آمریکا و انگلیس و فرانسه گفت: زمان این اقدامات وحشیانه گذشته است و این تحرکات ملت سوریه را بیش از گذشته مصمم به نابودی حیله‌گران می‌کند.رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چه علتی عامل اقدام غیرقانونی حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمله موشکی به سوریه شد؟ ادعا این است که سوریه از سلاح شیمیایی استفاده کرده است و علت اخراج تروریست‌ها از سوریه نیز استفاده از چنین سلاحی عنوان شده است اما سوریه و روسیه این مسئله را رد کرده‌اند.
علی لاریجانی در نطق قبل از دستور کار علنی مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز مبعث رسول اکرم(ص) این روز را روز مظهر کمال و رشد انسانیت دانست.

وی تصریح کرد: متاسفانه روز گذشته آمریکا، فرانسه و انگلیس خلاف مقررات بین‌المللی به سوریه حمله وحشیانه کردند و رژیم صهیونیستی و برخی کشورها از این حمله حمایت کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی به سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آنان، هشدار داد: مجلس این اقدام غیرقانونی و هجوم وحشیانه را محکوم و به این سه کشور و کشورهای فرومایه حامی آنان هشدار می‌دهد که زمان این اقدامات وحشیانه گذشته است و این تحرکات ملت سوریه را بیش از گذشته مصمم به نابودی حیله‌گران می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.