سفیرلهستان : ظرفیت صنعتی البرز شگفت انگیز است

پایگاه خبری البرزما – سفیر لهستان در تهران با حضور در نمایشگاه دایمی توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدماتی استان البرز، ظرفیت های تولیدی صنعتی این استان را شگفت انگیز توصیف کرد.‘روسواف مارچین دومانسکی’ در حاشیه بازدید از این نمایشگاه از علاقه وافر بخش خصوصی لهستان برای گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری با جمهوری

کد خبر : 10259
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فروردین 1397 - 13:23
سفیرلهستان : ظرفیت صنعتی البرز شگفت انگیز است

پایگاه خبری البرزما – سفیر لهستان در تهران با حضور در نمایشگاه دایمی توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدماتی استان البرز، ظرفیت های تولیدی صنعتی این استان را شگفت انگیز توصیف کرد.‘روسواف مارچین دومانسکی’ در حاشیه بازدید از این نمایشگاه از علاقه وافر بخش خصوصی لهستان برای گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری با جمهوری اسلامی ایران و استان البرز خبر داد.
وی اظهار کرد: استان البرز افزون بر صنعت در زمینه تولیدات صنایع غذایی و کشاورزی دارای ظرفیت های بسیار خوب و محصولات با کیفیتی است.
سفیر لهستان درتهران گفت: تمام تلاش خود را برای توسعه و گسترش روابط تجاری و اقتصادی با ایران به ویژه استان البرز به کار خواهم گرفت.
وی همچنین به روابط تجاری موفق بین استان البرز و ایالت سیلیسیای لهستان اشاره کرد و افزود: این استان آمادگی دارد درزمینه صنایع هوایی، فناوری اطلاعات، شهر هوشمند و کشاورزی همکاری مناسبی با استان البرز داشته باشد.
وی سفر قبلی هیات های تجاری لهستان به استان البرز را بیانگرعلاقه مندی طرفین به گسترش سرمایه گذاری و مشارکت در زمینه های صنعتی ، تجاری و بازرگانی عنوان کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.