تکمیل طرح های نیمه تمام اولویت برنامه های شهرداری کرج

پایگاه خبری البرزما- محمدکریم شفیعی با اشاره به برخی طرح های نیمه تمام، افزود: تقاطع غیر همسطح حصارک، زیرگذر حضرت ولی عصر (عج) در محله حسین آباد، بلوار شهید باهنر _ اتصال آن به گلدشت، تقاطع غیر همسطح باغستان و بوار ماهان از جمله طرح های عمرانی است که در اولویت تکمیل مجموعه مدیریت شهری قرار

کد خبر : 10099
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1397 - 11:37
تکمیل طرح های نیمه تمام اولویت برنامه های شهرداری کرج

پایگاه خبری البرزما- محمدکریم شفیعی با اشاره به برخی طرح های نیمه تمام، افزود: تقاطع غیر همسطح حصارک، زیرگذر حضرت ولی عصر (عج) در محله حسین آباد، بلوار شهید باهنر _ اتصال آن به گلدشت، تقاطع غیر همسطح باغستان و بوار ماهان از جمله طرح های عمرانی است که در اولویت تکمیل مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

قائم مقام شهردار کرج با بیان این که کار بازسازی بافت های فرسوده در تپه اسلام آباد به زودی با همکاری بخش خصوصی آغاز می شود، گفت: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با مشارکت این بخش از دیگر اقداماتی است که از سوی مجموعه مدیریت شهری در حال پیگیری است.

شفیعی بهره گیری از جدیدترین متدهای جهان و استفاده از زباله به منظور استحصال انرژی و بازیافت پسماندها با روش های استاندارد را یکی دیگر از رویکردهای مدیریت شهری در سال 97 برشمرد.

تکمیل کلکتورهای اصلی جمع آوری آب های سطحی به منظور دفع روان آب ها در شهرک سهرابیه و ادامه مسیل سیاه جوب به خارج از شهر، اجرای پروژه شهر خوانا با هدف ساماندهی تابلوهای مسیر و اماکن و تکمیل پروژه میدان سپاه از دیگر اقدامات در حال اجرای شهرداری است.

این مسئول شهری در پایان گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج با برنامه ریزی و مطالعات کارشناسی شده، اقدامات قابل قبولی در دست اجرا دارد که به بخشی از آن ها اشاره شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.