نمایشگاه دایمی توانمندی های البرز گامی مهم درحمایت از کالای ایرانی است

پایگاه خبری البرزما – نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی برپایی نمايشگاه دايمي توانمندي هاي توليدي و صنعتي استان البرز در اتاق البرز گامی مهم و تاثیر گذار در حمایت از کالاهای ایرانی ذکر کرد. محمود بهمنی در دیدار نوروزی با فعالان اقتصادی استان گفت: این نمایشگاه دایمی بهترین معرف کالاهای

کد خبر : 10088
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1397 - 10:23
نمایشگاه دایمی توانمندی های البرز گامی مهم درحمایت از کالای ایرانی است

پایگاه خبری البرزما – نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی برپایی نمايشگاه دايمي توانمندي هاي توليدي و صنعتي استان البرز در اتاق البرز گامی مهم و تاثیر گذار در حمایت از کالاهای ایرانی ذکر کرد.

محمود بهمنی در دیدار نوروزی با فعالان اقتصادی استان گفت: این نمایشگاه دایمی بهترین معرف کالاهای مرغوب ایرانی به هموطنان و هیات های تجاری خارجی است .

وی افزود: نمونه اي از انواع کالاهای ایرانی در این نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته و متقاضیان خرید انواع محصولات می توانند از نزدیک نسبت به ویژگی وکارایی تولیدات مرغوب داخلی آگاه شوند.

وی اضافه کرد: هرکسی بخواهد خریدی داشته باشد می تواند ضمن بازدید از این نمایشگاه دایمی ، بدون واسطه از کیفیت کالاها مطلع و با آگاهی کامل محصول مورد نیازش را خریداری کند.

وي تاكيد كرد: اطلاع رساني برای وجود چنين نمايشگاهي در استان و آگاهی مصرف کنندگان از توانمندي و ظرفيت هاي تولیدی استان و کشور بسیار ضروری است وحرکت مناسبی در ترویج فرهنگ خرید محصولات ايراني محسوب می شود.

وي اظهار كرد: در حال حاضر ما انواع كالاهاي ايراني داريم كه كيفيت آن از نمونه های خارجي بالاتر است ، لذا باید در این راستا اطلاع رسانی مناسب انجام شود.

وي ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت و همه ارگان های نظارتی باید بیش از پیش نظارت بر صنایع با هدف افزایش‌ كيفی كالاهاي توليدي را در اولویت قرار دهند تا در بازار های رقابتی حرف برای گفتن داشته باشیم

وي گفت : ما در شرایطی قادر به حضور پررنگ و دایمی در بازار صادرات منطقه ای و بین المللی خواهیم بود که محصولات با كيفيت تولید و برای گسترش صادرت محوری برنامه های مناسب داشته باشیم.

گفتنی است در پایان این نشست مدیران اجرایی و فعالان اقتصادی از نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صنعتی استان البرز بازدید کردند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.