بخش سی تی اسکن در بیمارستان دکتر شریعتی افتتاح شد

پایگاه خبری البرز ما-  با حضور استاندار البرز و رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز بخش سی تی اسکن بیمارستان دکتر شریعتی افتتاح شد. این مرکز که با سرمایه گذاری بخش خصوصی فعال شده است کلیه خدمات با تعرفه ی دولت انجام  می شود که شامل یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس ، سونوگرافی کالرداپلر

کد خبر : 7813
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1396 - 9:45
بخش سی تی اسکن در بیمارستان دکتر شریعتی افتتاح شد
پایگاه خبری البرز ما-  با حضور استاندار البرز و رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز بخش سی تی اسکن بیمارستان دکتر شریعتی افتتاح شد.
این مرکز که با سرمایه گذاری بخش خصوصی فعال شده است کلیه خدمات با تعرفه ی دولت انجام  می شود که شامل یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس ، سونوگرافی کالرداپلر ، دستگاه OPG  پانورکس ، رادیولوژی دیجیتال و بخش سی تی اسکن می باشد.
کاظم نصیری مدیر بیمارستان شریعتی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این دستگاه سی تی اسکن قابلیت آن را دارد تا به بیمارانی که وزن بالایی دارند خدمات ارائه دهد.
وی افزود پیش از این بزرگترین معضل فقدان دستگاه سی تی اسکن بود که مجبور بودیم بیماران را به کرج یا مراکز درمانی دیگر اعزام نماییم که خود برای مردم معضلاتی ایجاد می کرد.
نصیری افزود : در این بیمارستان 18 نوع تخصص ارائه خدمت می کند و با راه اندازی این بخش نیز دو متخصص مغز و اعصاب نیز همکاری خود را با بیمارستان آغاز کرده اند .
مدیر بیمارستان شریعتی خاطر نشان ساخت: این بیمارستان به ساکنان جنوب اتوبان و محله ها ک مناطق مجاور این بیمارستان خدمات ارائه می دهد و راه اندازی سی تی اسکن که با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان کمک قابل توجهی به ساکنان جنوب اتوبان می کند.
نصیری افزود : در آینده ای نزدیک قرار است که 70 تخت به مجموعه تخت های بیمارستانی شریعتی افزوده شود. درمانگاه تخصصی که پراکنده است قرار است در یک مکان جا متمرکز شود و در بنایی به مساحت 700 متر خواهد بود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.