شهدای شاخص چهارباغ معرفی می شوند

فرمانده‌ناحیه مقاومت‌ بسیج چهار باغ البرز با اشاره رشادت های مردم این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس و عرصه های سیاسی و اجتماعی گفت : اسناد شهدای شاخص این شهرستان در قالب یک فراخوان جمع آوری و معرفی می شوند.
کد خبر : 22039
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 11:08
شهدای شاخص چهارباغ معرفی می شوند

پایگاه خبری البرزما- سرهنگ دوم پاسدار« حسین حسنیان» هدف از این فراخوان را معرفی الگوهای درخشان ناشناخته شهدای گرانقدر با محورها و شاخصه‌ های محتوایی در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد.

وی گفت: «جذب راوی سیره شهدا» ،  «ترویج فرهنگ جهاد و شهادت» ، «باز آفرینی و معرفی ایثار و جان فشانی شهدای بسیجی» و  «آگاه کردن جوانان نسل سوم انقلاب از فداکاری شهدای والامقام» در خدمت به جامعه اسلامی را  از اهداف معرفی شهدای شاخص چهار باغ  است.

فرمانده‌ ناحیه مقاومت‌ بسیج چهار باغ البرز با تاکید بر ضرورت نماد سازی از شهدای انقلاب در بهره گیری جوانان مؤمن و انقلابی افزود: ترویج روش زندگی شهدا به عنوان بخشی از گنجینه ارزشمند انقلاب و  نظام جمهوری اسلامی است.

حسنیان‌ اظهار داشت: اشاعه فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره مجاهدت ها و فداکاری های شهدای گرانقدر از محورهای اصلی در معرفی شهدای شاخص در سال ۱۴۰۱ است.

وی با اشاره رهنمود مقام معظم رهبری مدظله العالی که فرمودند، “باید سبک زندگی شهدا را به مردم نشان دهیم زیرا این راه نجات است”  گفت: باید همگان از این ارزش های والا و مقدس به خوبی پاسداری کنیم.

وی افزود: بی تردید معرفی زندگی، منش و سیره شهدای دفاع مقدس در شناخت و آگاهی هرچه بیشتر  نسل جوان از حقایق زلال انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار موثر است.

فرمانده‌ ناحیه مقاومت‌ بسیج چهار باغ از اقشار مردم، سازمان ها و نهادهای این شهرستان درخواست کرد با ارسال پیامک‌ از طریق سامانه ۶۶۰۰۰۵۰۱۹۲۸ ، شهدای شاخص این شهرستان را  حد اکثر تا تاریخ ۲۲  اسفندماه جاری معرفی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.