نقش رسانه‌ها در تحقق شعار امسال بسیار مؤثر است

پایگاه خبری البرزما- رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: رسانه‌ها باید از تمام توان خود برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی استفاده و مردم را به خرید کالای ایرانی تشویق کنند. ابراهیم نوروزی فر ضمن درود به محضر مطهر حضرت امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم

کد خبر : 9966
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 12:47
نقش رسانه‌ها در تحقق شعار امسال بسیار مؤثر است

پایگاه خبری البرزما- رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: رسانه‌ها باید از تمام توان خود برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی استفاده و مردم را به خرید کالای ایرانی تشویق کنند.

ابراهیم نوروزی فر ضمن درود به محضر مطهر حضرت امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم گفت: رسانه‌ها نقش بسیار مؤثری در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی دارند و می‌بایست از تمام توان خود درزمینهٔ تشویق مردم به خرید کالای ایرانی استفاده و برندهای ایرانی را به مردم معرفی کنند.

وی افزود: البته این نکته را نباید فراموش کرد که در صورتی مردم از کالای ایرانی حمایت می‌کنند که تولیدکنندگان داخلی کیفیت محصولات خود را افزایش دهند و کالای خود را نسبت به کیفیت باقیمت مناسب‌تری به خریداران عرضه کنند، در این صورت هم مردم از کالای ایرانی حمایت می‌کنند و هم اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز بابیان اینکه رسانه‌ها باید درزمینهٔ تحقق شعار امسال پیش‌قدم باشند، گفت: در استان البرز نیز رسانه‌های مختلف در راستای تحقق این شعار در حال فعالیت هستند و امیدواریم با تلاش و مطالبه گری رسانه‌ها شاهد حمایت هرچه بیشتر مردم از کالای ایرانی باشیم.

نوروزی فر تصریح کرد: بسیج رسانه استان البرز متشکل از 419 عضو فعال می‌باشد که در قالب عکاس، خبرنگار، گزارشگر و مستندساز در رده‌های سنی مختلف به فعالیت می‌پردازند و همه‌کسانی که در امر رسانه فعالیت می‌کنند می‌توانند عضوی از این مجموعه باشند.

وی بیان کرد: می‌خواهیم سال 97 برای رسانه سال متفاوتی باشد و تحولی در امر رسانه ایجاد کنیم که این کار نیازمند همکاری و حمایت از طرف اصحاب رسانه می‌باشد و در همین راستا برنامه‌های آموزشی و اجرای طرح‌های مختلفی در دستور کار سازمان قرارگرفته است.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.