یکهزاربرنامه قرآنی در البرز اجرا شد

پایگاه خبری البرزما – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: یکهزار برنامه قرآنی با هدف ارتقای سطح بینش و معنویت جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی طی سال گذشته دراین استان اجرا شد. حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی افزود: این برنامه توسط دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی البرز با همکاری موسسه های قرآنی در سطح استان به

کد خبر : 9936
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 10:05
یکهزاربرنامه قرآنی در البرز اجرا شد

پایگاه خبری البرزما – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: یکهزار برنامه قرآنی با هدف ارتقای سطح بینش و معنویت جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی طی سال گذشته دراین استان اجرا شد. حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی افزود: این برنامه توسط دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی البرز با همکاری موسسه های قرآنی در سطح استان به اجرا درآمد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرزادامه داد: در اجرای این برنامه ها ، روحانیون و مبلغان دینی به خوبی نقش آفرینی کردند.
وی گفت: قرآن به‌عنوان معجزه الهی حجت را بر بشریت تمام کرد و امروز تنها راه نجات از تاریکی جهل و گمراهی پناه بردن به این کتاب آسمانی و مفاهیم ارزشمند آن است.
مسعودی بیان کرد: قرآن و آموزه های ارزشمند آن بهترین الگو و اسوه برای کسانی است که می خواهند زندگی سالم و سعادتمندانه را در دنیا و آخرت داشته باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اظهار داشت: باید عمل به آموزه های قرآن کریم در زندگی افراد به ‌عنوان یک فرهنگ اسلامی نهادینه شود که در این صورت تا حدود زیادی شاهد کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی در سطح جامعه خواهیم بود.
این مسئول فرهنگی، خاطر نشان کرد: در زمان حاضر فضای مجازی مشکلاتی برای نوجوانان و جوانان به وجود آورده که برای ترسیم مسیر درست باید آموزه های دینی و الهی را در اذهان این قشرها تقویت کرد.
دراستان البرز حدود 200 موسسه قرآنی فعالیت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.