هواپیمای غول پیکر آنتونوف ۱۲۴ در فرودگاه پیام به زمین نشست

پایگاه خبری البرزما- در حالی که عملیات بهسازی باند و سطوح پروازی فرودگاه پیام همزمان با مساعد شدن شرایط جوی ادامه یافته است، پروازهای کارگو این فرودگاه با ورود هواپیمای غول پیکر آنتونوف 124 بدون وقفه ادامه دارد. مهندس منوچهر اتقیایی معاون هوانوردی و امور فرودگاهی با اعلام این خبر افزود: هواپیمای آنتونوف 124 جزء

کد خبر : 9896
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1397 - 11:24
هواپیمای غول پیکر آنتونوف ۱۲۴ در فرودگاه پیام به زمین نشست

پایگاه خبری البرزما- در حالی که عملیات بهسازی باند و سطوح پروازی فرودگاه پیام همزمان با مساعد شدن شرایط جوی ادامه یافته است، پروازهای کارگو این فرودگاه با ورود هواپیمای غول پیکر آنتونوف 124 بدون وقفه ادامه دارد.

مهندس منوچهر اتقیایی معاون هوانوردی و امور فرودگاهی با اعلام این خبر افزود: هواپیمای آنتونوف 124 جزء هواپیماهای غول پیکر باری می باشد که در روز جمعه هفته گذشته با محموله دو فروند بالگرد جهت ارائه خدمات اورژانس وارد فرودگاه پیام گردید.

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام خاطر نشان ساخت: با فرود این هواپیمای پهن پیکر می توان ادعا نمود که باند و سطوح پروازی فرودگاه بین المللی پیام آماده پذیرایی از هر نوع هواپیما چه از نوع مسافری و چه از نوع باری می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.