هرچه داریم از شهدا است

پایگاه خبری البرزما- آنها که ایام پایانی سال را با نام شهدا گره زده اند چه خوش سلیقه و تیز بین و نکته سنج بوده اند. ملت ایران پس از یک سال کار و تلاش روزهای آخر سال خود را بامعنویت و یاد شهدا گره زده اند و با حضور در مراسم مهمانی لاله ها،

کد خبر : 9829
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1396 - 12:32
هرچه داریم از شهدا است

پایگاه خبری البرزما- آنها که ایام پایانی سال را با نام شهدا گره زده اند چه خوش سلیقه و تیز بین و نکته سنج بوده اند. ملت ایران پس از یک سال کار و تلاش روزهای آخر سال خود را بامعنویت و یاد شهدا گره زده اند و با حضور در مراسم مهمانی لاله ها، روز بزرگداشت شهید و قدردانی از مادران و همسران شهدا عطر و بوی معنویت را در شهر پراکنده می سازند با این بینش و رویکرد هرچند یک یک ماهی از برگزاری مراسم مهمانی لاله ها در امامزاده محمد علیه السلام گذشته ولی بی مهری هایی که شده دلم را به درد آورده و باعث شده تا این یادداشت را بنویسم.
مهمانی لاله ها در گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) وتمامی گلزارهای سطح شهر و کشور با حضور پر شور خانواده معظم شهدا و امت شهید پرور در آستانه ورود به چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار شد، اما نبود حضور مسئولین استان البرز در این مراسم بسیار چشمگیر بود؟ مدیرانی که حتی حاضر نیستند لحظه ای از وقت خود را به مردانی اختصاص دهند که با تمام وجود کلاس درس، دانشگاه، کار همسر و فرزندان خود را به فرمان امام عزیز برای اینکه وجبی از خاک وطن به دست دشمن نیفتد رها کردند و به جبهه ها شتافتند، تنها سرمایه آنها یک جان بود که کف دست گرفتند تا ایران زیر چکمه های دشمن بعثی و 18کشوری که از صدام حمایت میکردند نیفتد، نبرد فرزندان ما نبرد آهن و فولاد با گوشت و خون بود که شهدا آن روز تقدیم نمودند، تا امروز ما در امنیت باشیم، حال مدیرانی که هستی خود را مدیون دلاوری های این عزیزان هستند، برای حضور در مراسمی که سالی یکبار برگزار میگردد دریغ می کنند!
در مراسم متمرکزی که در استان در امامزاده محمد علیه السلام برگزار شد، مسئولان ارشد استان و شهرستان کرج حضور نداشتند حتی مدیران کلی که عضو ستاد دهه فجر هستند نیز در مراسم حاضر نشدند! البته جای تعجبی هم نیست مدیران پروازی روزهای آخر هفته استان را به سوی شهرهای خود ترک می کنند! اما جای بسی تاسف است در شهری چون کرج که زمان دفاع مقدس جمعیت بسیار کمی داشت مردم و مسئولانش دست در دست هم در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حماسه های جاویدی آفریدند.
کشور ترکیه محصلین خود را به نوبت به سر قبر کشته شدگان جنگهایی که در سال های گذشته داشته اند می برند با نسلهای قبل که برای کشورشان جنگیده اند آشنا شوند همچنین بارگاه خیلی مجللی برای سربازان کشته شده ایجاد نموده تا فرهنگ دفاع مقدس از کشور سینه به سینه منتقل گردد! اما هنوز بیش از دو دهه از دفاع مقدس ما نگذشته نسل بعد ما در حال فراموشی شهدای عزیز هستند به راستی در سال چندبار مدارس ما فرزندان ایران زمین را بر سر مزار این دلاور مردان سپاه توحید برده اند؟ فرهنگ ایثار و شهادت از مدارس در فرزندان ما باید شکل بگیرد که آن هم مسئولانش در خواب عمیق فرو رفته اند!؟ یادمان باشد هرچه امروز داریم از دلاوری های شهدای عزیز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.