سال 97 شهرداری کرج به سازمانی خدماتی، فرهنگی اجتماعی و اقتصادی مبدل می شود

پایگاه خبری البرزما- اصغر نصیری در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه که در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، این مطلب را اعلام کرد و افزود: مهمترین انگیزه و بهانه ما برای کار بیشتر، جلب رضایت خداوند و شهروندان است و در تلاشیم شهروندان را به مشارکت با مدیریت شهری ترغیب کنیم تا با پرداخت

کد خبر : 9804
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1396 - 11:17
سال 97 شهرداری کرج به سازمانی خدماتی، فرهنگی اجتماعی و اقتصادی مبدل می شود

پایگاه خبری البرزما- اصغر نصیری در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه که در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، این مطلب را اعلام کرد و افزود: مهمترین انگیزه و بهانه ما برای کار بیشتر، جلب رضایت خداوند و شهروندان است و در تلاشیم شهروندان را به مشارکت با مدیریت شهری ترغیب کنیم تا با پرداخت به موقع عوارض خود ما را در هزینه های خدمت رسانی یاری رسانند.

این مسئول با اشاره به اینکه بکارگیری صداقت و نیت خیر، مایه دستیابی به اهداف بلند خدمت رسانی است، گفت: رویکرد شهرداری کرج در سال آینده برگزاری جلسات تخصصی به منظور تحقق برنامه های مصوب شورای اسلامی شهر و شفاف سازی در عملکرد شهرداری است.

وی اضافه کرد: توجه به کالبد فیزیکی شهر، در شهروندان ایجاد روحیه نمی کند، بر همین اساس باید شهر را موجودی زنده تلقی کنیم که همه اجزای آن باید دارای رشدی هماهنگ بوده و از روحی پویا و سرزنده برخوردار باشد.

شعار مدیریت شهری “شهروند مسئول و مدیریت پاسخگو” است

شهردار کرج در ادامه با اشاره به اینکه شعار ما “شهروند مسئول و مدیریت پاسخگو” است، تاکید کرد: رویکرد محله محوری ما تاکید بر حضور و مشارکت مردم در اداره شهر است.

این مسئول با بیان اینکه معتمدین محلات و مساجد، کانون ارتباط و محل اتصال مدیدیت شهری کرج به شهروندان هستند، گفت: مردم نباید از پیگیری مطالبات خود صرف نظر کرده و کوتاه بیایند.

وی ماندن پای وظایف و خدمت رسانی به شهروندان را از سیاست های مهم شهرداری خواند و یاد آور شد: آموزه های دینی ما ایستادن پای اصول و حق و حقیقت بوده است و این رویکرد و وظیفه اصلی ماست.

نصیری در پایان ضمن تبریک نوروز و آرزوی سربلندی برای مردم ایران، بیان کرد: نوروز می تواند به دگرگونی فکر و اندیشه مان بیانجامد تا زندگی شرافتمندانه و عزت مداری برایمان به ارمغان بیاورد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.