فردیس 500 هزار نفری پایگاه انتقال خون ندارد!

پایگاه خبری البرزما- محمد رضا مهدی زاده اظهار کرد: تا دوسال پیش یک مرکز انتقال خون در فردیس فعال بود ولی با توجه به اینکه مکان این پایگاه استیجاری بود، بعد از پایان مهلت دیگر امکان تمدید آن فراهم نشد و آن پایگاه تعطیل شد. وی ادامه داد: در حال حاضر اهداکنندگان خون فردیسی برای

کد خبر : 9718
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1396 - 13:13
فردیس 500 هزار نفری پایگاه انتقال خون ندارد!

پایگاه خبری البرزما- محمد رضا مهدی زاده اظهار کرد: تا دوسال پیش یک مرکز انتقال خون در فردیس فعال بود ولی با توجه به اینکه مکان این پایگاه استیجاری بود، بعد از پایان مهلت دیگر امکان تمدید آن فراهم نشد و آن پایگاه تعطیل شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اهداکنندگان خون فردیسی برای اهدای زندگی به نیازمندان ناچار هستند با صرف هزینه و زمان به کرج آمده و خون خود را اهدا کنند.

وی افزود: بدون شک اینکه شهرستان 500 هزار نفری فردیس پایگاه انتقال خون ندارد، به هیچ وجه در شان ساکنانش نیست به همین دلیل در تلاش هستیم با رایزنی با شهرداری و شورای شهر مکانی را برای راه اندازی مجدد این پایگاه راه اندازی کنیم.

این مسئول توضیح داد: بدون شک راه اندازی این پایگاه صرفا به در اختیار گرفتن ساختمان محدود نیست و باید فکری به حال تجهیزات و تامین نیروی انسانی آن نیز کرد.

مدیرکل انتقال خون البرز گفت: بدون شک با راه اندازی این مرکز نقش به سزایی در افزایش تعداد اهداکنندگان مستمر در استان خواهد داشت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.