کمترین وظیفه مسئولان پاسداری از آرمان های ایثار و شهادت است

پایگاه خبری البرزما- شهردار کرج، کمترین وظیفه مسئولان را پاسداری از آرمان های ایثار و شهادت عنوان کرد و اذعان داشت: متاسفانه منفعت طلبی، عدول از حق و فرصت طلبی به ارزش های جامعه امروز ما تبدیل شده اند که پرداختن به امور شهدا و ایثارگران می تواند به تغییر و اصلاح این نگرش بیانجامد.

کد خبر : 9572
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 - 10:21
کمترین وظیفه مسئولان پاسداری از آرمان های ایثار و شهادت است

پایگاه خبری البرزما- شهردار کرج، کمترین وظیفه مسئولان را پاسداری از آرمان های ایثار و شهادت عنوان کرد و اذعان داشت: متاسفانه منفعت طلبی، عدول از حق و فرصت طلبی به ارزش های جامعه امروز ما تبدیل شده اند که پرداختن به امور شهدا و ایثارگران می تواند به تغییر و اصلاح این نگرش بیانجامد. نصیری، با بیان اینکه نیت خیر و خالص برای خدمتگزاری به مردم، مایه موفقیت و حمایت پروردگار خواهد بود، مهمترین راز زندگی و عاقبت بخیری شهیدان را در خلوص نیت، پاکی طینت و صفای باطن آنها ارزیابی کرد.

وی، غایی ترین نقطه تکامل بشر را در مرحله شهادت ذکر کرد و بیان داشت: مرگ اصل انکارناپذیر جهان آفرینش و هستی است اما شهادت کامل ترین و غایی ترین هدف و شیوه رحلت به جهان باقی است.

شهردار کلانشهر کرج، کمترین وظیفه مسئولان و خدمتگزاران نظام را صیانت و پاسداری از آرمان های ایثار و شهادت در جامعه خواند و تاکید کرد: اگرچه بخشی از افراد تاثیرگذار جامعه از این مبحث فاصله زیادی گرفته اند و فرصت طلبی و منفعت طلبی را فدای حق طلبی و عدالت کرده اند، اما می توان با گسترش و پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت و ذکر آنچه بر ایثارگران و شهدای سرزمین مان رفته، بخشی از این روحیه را به جامعه بازگردانیم.

نصیری، شهدا را دارای عالی ترین مقام عنوان کرد و ادامه داد: کاش بتوانیم با خالص کردن نیات و اهداف مان، بخشی از مسیری که شهدا طی کرده اند را پشت سر بگذاریم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.