لزوم مشارکت 30 درصدی زنان در جامعه

پایگاه خبری البرزما- فریده بزنی بیرانوند با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، اظهار داشت: جایگاه زنان در دولت تدبیر و امید برجسته است و هیچ تفاوتی در بحث مدیریتی و مسائل اجتماعی در بین زن و مرد وجود ندارد بلکه این مهم به توانمندی افراد بستگی دارد. وی خاطرنشان کرد: بهره

کد خبر : 9463
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1396 - 13:27
لزوم مشارکت 30 درصدی زنان در جامعه

پایگاه خبری البرزما- فریده بزنی بیرانوند با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، اظهار داشت: جایگاه زنان در دولت تدبیر و امید برجسته است و هیچ تفاوتی در بحث مدیریتی و مسائل اجتماعی در بین زن و مرد وجود ندارد بلکه این مهم به توانمندی افراد بستگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: بهره گیری از استعداها و ظرفیت های بسیار ارزشمند آنها می تواند راهکاری مهم برای بخشی از مشکلات موجود در جامعه باشد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه یکی از مهم ترین وظایف زن در خانواده استحکام فضای خانواده است، گفت: ارزش، منزلت و کرامت زن در جامعه اسلامی به رسمیت شناختن توانمندی زن، بها دادن زن در جامعه و خانواده با حفظ کرامت انسانی است.

بیرانوند بر لزوم مشارکت 30 درصدی زنان در جامعه، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید زنان برای رسیدن به جایگاه های پررنگ تر سیاسی و به دست آوردن فرصت ها و موقعیت های بیشتر در زمینه تحصیل و اشتغال امیدوارتر شدند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.