تاکید فرماندار کرج برآمادگی دستگاه های اجرایی در تعطیلات نوروز

پایگاه خبری البرزما – معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه کرج گفت: برنامه ریزی مناسب دستگاه های اجرایی عضو ستاد هماهنگی تسهیلات نوروزی در تعطیلات نوروز ضروری است. سیروس شفقی در نشست بررسی ستاد سفرهای نوروزی کرج افزود: موضوع سفر می تواند یکی از راهبردهای مهم استان باشد و چون بخش سفر، امر فرابخشی است لذا همکاری

کد خبر : 9227
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1396 - 10:20
تاکید فرماندار کرج برآمادگی دستگاه های اجرایی در تعطیلات نوروز

پایگاه خبری البرزما – معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه کرج گفت: برنامه ریزی مناسب دستگاه های اجرایی عضو ستاد هماهنگی تسهیلات نوروزی در تعطیلات نوروز ضروری است. سیروس شفقی در نشست بررسی ستاد سفرهای نوروزی کرج افزود: موضوع سفر می تواند یکی از راهبردهای مهم استان باشد و چون بخش سفر، امر فرابخشی است لذا همکاری تمام دستگاه ها لازمه این کار است و ایام نوروز و تابستان اوج این فعالیت ها است.
وی ادامه داد: هر استان که گردش پذیر است، مسئولیت مهم کنترل و هدایت مسافران بر عهده مسئولان است چراکه مسافران با هدف تجدید قوای کار بعدی عازم سفر می شوند.
فرماندار ویژه شهرستان کرج با تاکید به سرعت کار میراث فرهنگی، گفت: میراث فرهنگی به سرعت نسبت به صدور احکام روسای کمیته های مربوطه وفق دستورالعمل ابلاغی را داشته باشد.
شفقی اضافه کرد: باید برنامه ریزی دقیق و مناسب ستاد هماهنگی تسهیلات سفرهای نوروزی در ایجاد نشاط و شادابی و رضایت مندی مردم و مسافران نقش مهمی خواهد داشت.
وی تاکید کرد:انجام اقداماتی از جمله هماهنگی و پشتیبانی، اسکان، بهداشت و درمان، نظم و امنیت، فرهنگی و اجتماعی، حقوقی و قضایی، دفاتر خدماتی و مسافرتی، امور شهرداری ها، آمار و اطلاعات، ارتباطات و اطلاع رسانی، هواشناسی، هماهنگی حمل و نقل جاده ای و امداد نجات باید هرچه سریعترانجام شود.
وی، سیاست کلی و اولویت اول ستاد تسهیلات سفر، ارتقاء رضایت مندی مسافران و گردشگران با بالا بردن سطح خدمات عنوان کرد.
شفقی گفت: اعضای ستاد باید برنامه ریزی لازم به منظور آمادگی تمام موارد را داشته باشند،چرا که وضعیت مطلوب و رضایت بخشی زمانی است که کل شهرستان از توان و آمادگی لازم در پذیرش مسافران برخوردار باشند و صرفاً محدود به مرکز شهر نشود.
وی، برقراری نظم و تامین امنیت جاده ای در مسیرهای پرترافیک را در کاهش تصادفات موثر دانست و افزود:تمهیدات لازم توسط مجموعه پلیس،مقتدرانه انجام خواهد شد.
وی گفت: افزایش خدمات امداد جاده ای اعم از امداد خودرو، از جمله اقداماتی است که با همکاری راه و شهرسازی و راهداران به امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات جاده ای کمک خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.