سلیم نژاد:بصیرت افزایی به نسل جوان از اصلی‌ترین رسالت‌های هیئت‌های مذهبی است

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج نقش هیئت‌های مذهبی در راستای ترویج فرهنگ دینی و مذهبی درجامعه را بسيار حائز اهمیت دانست و افزود: بصیرت افزایی، روشنگری و آگاهی بخشی به نسل جوانان از اصلی‌ترین رسالت‌های هیئت‌های مذهبی است.  اکبر سلیم نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج ضمن بیان این مطلب

کد خبر : 9009
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 - 13:19
سلیم نژاد:بصیرت افزایی به نسل جوان از اصلی‌ترین رسالت‌های هیئت‌های مذهبی است

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج نقش هیئت‌های مذهبی در راستای ترویج فرهنگ دینی و مذهبی درجامعه را بسيار حائز اهمیت دانست و افزود: بصیرت افزایی، روشنگری و آگاهی بخشی به نسل جوانان از اصلی‌ترین رسالت‌های هیئت‌های مذهبی است.  اکبر سلیم نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: هیئت های مذهبی نقش تعیین کننده ای در رویکرد سیاسی و فرهنگ مذهبى دارند که ارتقاء سطح فرهنگی مردم را افزایش خواهد داد.

سليم نژاد اظهار داشت ترويج فرهنگ ايثار وشهادت با تقويت و حمايت هيئت ها و پايگاه هاى مذهبى قابل انجاماست و با توجه به هجمه هاى اخير دشمن اين مهم در دستور كار كمسيون فرهنگى قرار دارد و از برنامه ها و وظايف ذاتى اين كمسيون حمايت از اين نهاد ارزشى و انقلابى است.

وي در ادامه سخنان خود بر ترویج فعالیت های قرآنی در بین جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: ترويج آموزه هاي ديني و معارف قرآني در جامعه مي تواند زمينه را براي سعادت ما در اين دنيا و آخرت فراهم كند و به همين دليل لازم است كه به اين بخش به صورت ويژه توجه شود.

عضو كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر كرج، توجه به مجالس مذهبي و هيئتها را توجه ريشه اي به مقوله فرهنگ اسلامي دانست و ادامه داد: اگر براي اين مجالس با هماهنگى ساير دستگاه ها برنامه داشته باشيم و آنها را هدايت كنيم اين پتانسيل عظيم فرهنگى در سطح جامعه آزاد مي شود و قطعاً اثرات بسيار خوبي در ابعاد فرهنگي خواهد داشت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.