رییس اتاق بازرگانی استان البرز:تولید بدون کارخانه بسترساز اشتغال پایدار

پایگاه خبری البرزما – رحیم بنا مولایی در مراسم افتتاح خط تولید دستگاه های بستنی ساز که با مشارکت هیات سرمایه گذار آلمانی صورت گرفت افزود: چرا که با شعار و جلسات اشتغال ایجاد نمی شود بلکه با ایجاد زیرساخت می توان اشتغال پایدار را داشت.وی با بیان اینکه ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی در

کد خبر : 9000
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 - 12:48
رییس اتاق بازرگانی استان البرز:تولید بدون کارخانه بسترساز اشتغال پایدار

پایگاه خبری البرزما – رحیم بنا مولایی در مراسم افتتاح خط تولید دستگاه های بستنی ساز که با مشارکت هیات سرمایه گذار آلمانی صورت گرفت افزود: چرا که با شعار و جلسات اشتغال ایجاد نمی شود بلکه با ایجاد زیرساخت می توان اشتغال پایدار را داشت.وی با بیان اینکه ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی در عرصه کار و تلاش همواره پویا بوده اضافه کرد: بر این اساس در تمام این سال ها بدنبال تولید و سازندگی بوده ایم و حتی در بدترین شرایط نیز روند رو به رشد و توسعه کشور متوقف نشده است.
بنامولایی گفت: اقتصاد برون گرا باید به معنای واقعی محقق شود و اقتصاد نفتی و دولتی باید از میان برداشته شود و زیرساخت های فعالیت بخش خصوصی فراهم شود.
وی افزود: تلاش، کوشش و کار، عزت می آفریند و با حل مشکل اشتغال به امنیت و شکوفایی می رسیم و به رفاه اجتماعی دست خواهیم یافت.
رییس اتاق بازرگانی البرز خاطرنشان کرد: در عرصه تولید و اقتصاد، پشتکار آلمانی ها الگوی ما است.
رییس هیات سرمایه گذاری آلمانی در این مراسم با بیان اینکه رضایت در چهره جوانان شاغل در این واحد تولیدی بسیار ارزشمند است گفت: ایران می تواند به جوانان فرهیخته خود افتخار کند.
جو وینگارتن افزود: در اثر تلاش و کوشش در آینده نزدیک شاهد پیشرفت های بزرگی خواهیم بود.
وی ادامه داد: قطعا محصول این کارخانه قابل رقابت با برندهای برتر دنیا می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.