برخورد با دانه درشت های قاچاق در استان

پایگاه خبری البرزما-  استاندارالبرز با تاکید بر اینکه تا اردیبهشت ماه نباید اجازه دهید که کالایی تایید نشده افزایش قیمت پیدا کند؛ گفت: در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید به دنبال دانه درشت ها بود. رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در ادامه با بیان اینکه بیشترین و سنگین

کد خبر : 8955
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1396 - 11:19
برخورد با دانه درشت های قاچاق در استان

پایگاه خبری البرزما-  استاندارالبرز با تاکید بر اینکه تا اردیبهشت ماه نباید اجازه دهید که کالایی تایید نشده افزایش قیمت پیدا کند؛ گفت: در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید به دنبال دانه درشت ها بود.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در ادامه با بیان اینکه بیشترین و سنگین ترین ضربات به نظام تولید و اشتغال ناشی از ورود کالای قاچاق است؛ بیان کرد: باید با استفاده از ابزارهای نوین و با کنترل های لازم توسط ناظران و بازرسان و کاشفان زمینه ای فراهم شود تا زیرساخت های نظارت

وی در ادامه با تاکید بر هم افزایی بین بخش دولتی و خصوصی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند تخصیص اعتبارات ملی و تامین بودجه مناسب از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز هستیم؛ البته بانک ها؛ بخش خصوصی؛ اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن؛ اتاق تعاون و همه باید به میدان بیایند تا از ورود کالای قاچاق به داخل کشور و استان جلوگیری شود.

استاندارالبرز در محور دیگری رسانه ها و مطبوعات را ظرفیتی ویژه برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم دانست و گفت: این آمادگی در رسانه ها وجود دارد و همگی همراه هستند؛ به خصوص رسانه ملی که در کنار دستگاه ها است و باید از این فرصت بهره لازم را برد.

وی افزود: تمام بخش ها باید در این زمینه جدیت داشته باشند و مردم را ارشاد کنند.

دکتر نجفی در بخش دیگری با اشاره به اهتمام دولت برای مبارزه با قاچاق کالا گفت: در دولت از حجم ورود کالاهای آرایشی و بهداشتی و دارویی جلوگیری شده و این روند صرفه جویی ارزی تا ۷۰۰ میلیون دلار را بدنبال داشته است.

استاندار البرز تصریح کرد: علی رغم اقدامات خوب انجام شده وضعیت فعلی کافی نیست و با توجه به هجمه سنگین قاچاق و شکل گیری مافیاهای سازمان یافته ملی و بین المللی خواه ناخواه خیلی ها به این سمت کشیده می شوند که باید توجه ویژه ای در این رابطه صورت گیرد.

نظارت وبرخورد قانونی با صنوف غیرمجاز،ایجاد زمینه تولیدات مشترک برای توسعه صنعت خودرو، بهره مندی از مشاوره های نیروی انتظامی و پیش بینی سوخت خودرو ها در بازار تعطیلات نوروز از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود .

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.