رسولی:عدم جمع آوری چندین ساله زباله از برخی محل های موقت تأسف آور است

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرج از عدم جمع آوری چندین ساله زباله از برخی محل های موقت دپوی پسماندها به شدت انتقاد کرد.  احد رسولی در جریان بررسی لایحه بودجه 97 شهرداری کرج با بیان اینکه عملیات بسیار ضعیف زمستانی در جریان بارش اخیر برف ما را در برابر

کد خبر : 8930
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1396 - 14:23
رسولی:عدم جمع آوری چندین ساله زباله از برخی محل های موقت تأسف آور است

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرج از عدم جمع آوری چندین ساله زباله از برخی محل های موقت دپوی پسماندها به شدت انتقاد کرد.  احد رسولی در جریان بررسی لایحه بودجه 97 شهرداری کرج با بیان اینکه عملیات بسیار ضعیف زمستانی در جریان بارش اخیر برف ما را در برابر مردم شرمنده کرد، اذعان داشت: متاسفانه در یکی از مناطق شهری کرج پیمانکار مربوطه در شرایطی که شهر فلج شده بود، خواب و استراحت را به عمل به وظیفه قانونی ترجیح داده بود که عزل شد اما سوال اینجاست که چرا چنین افرادی با شهرداری وارد مذاکره و قرارداد می شوند؟!
وی ادامه داد: در جریان طرحی که «طرح بهبود و نگهداشت کرج» خوانده شد، محل هایی رویت شد که زباله ها تا بیش از یک دهه در آنجا دپو شده اما به حلقه دره منتقل نشده بودند، به راستی پاسخگوی این فجایع زیست محیطی چه کسی است؟ هزینه های خدمات شهری کجا هزینه می شود؟ از مردم عوارض و مالیات دریافت می کنیم اما خدمات بهینه به آنها ارائه نمی شود! همه به دنبال توجیح هستیم و روحیه پاسخگویی وجود ندارد!
این مسئول شهری ادامه داد: در بحث حلقه دره مباحث جدی وجود دارد که هنوز به آنها پرداخته نشده، شیرابه هزاران تن زباله و نخاله ای که آنجا دپو و انباشت شده، یک چالش و دغدغه بسیار مهم زیست محیطی است و برای منابع آب زیرزمینی تهدیدزا می باشد اما متاسفانه اهتمامی برای رسیدگی به این موضوعات وجود ندارد!
این عضو پارلمان شهری کرج در بخش دیگری از سخنانش سمت و سوی حرکت شهرداری کرج در گذشته را نامناسب توصیف کرد و گفت: حتی در ساختمانهای شهرداری کرج استانداردهای ملی ساختمان رعایت نشده و رویکرد «ساختمان سبز» در کرج مشاهده نمی شود. در بحث تعمیر و نگهداری تاسیسات نیز هزینه های گزافی به شهر تحمیل می شود که باید اصلاح شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.