طاهرنژاد:هرکجا نام شهید است همان‌جا قدرت و اقتدار وجود دارد

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه هرکجا نام شهید است همان‌جا قدرت و اقتدار وجود دارد گفت: 22 اسفند متعلق به‌تمامی شهدا از اقشار مختلف است.جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی 22 اسفند روز بزرگداشت روز شهدا با حضور ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز،

کد خبر : 8895
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1396 - 11:57
طاهرنژاد:هرکجا نام شهید است همان‌جا قدرت و اقتدار وجود دارد

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه هرکجا نام شهید است همان‌جا قدرت و اقتدار وجود دارد گفت: 22 اسفند متعلق به‌تمامی شهدا از اقشار مختلف است.جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی 22 اسفند روز بزرگداشت روز شهدا با حضور ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، محمدعلی نجفی استاندار البرز، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و دیگر مسئولین در محل استانداری البرز برگزار و موضوعات مختلف موردبررسی قرار گرفت.نجفی در این جلسه بابیان اینکه طی ۳۹ سال انقلاب اسلامی به‌واسطه جنگ تحمیلی و مسائلی ازاین‌دست که از سوی دشمنان برنامه‌ریزی شد، رنج‌های بسیاری را متحمل شدیم، افزود: نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف در مقایسه با سایر کشورهای دنیا برنامه‌های فراوانی برای ایثارگران داشته و اقدامات بزرگی در این راستا صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی الگوی سایر کشورها در خصوص برنامه‌ریزی در حوزه ایثارگران است ادامه داد: امام راحل (ره) و رهبری همواره تأکید داشتند که مردم و مدیران در سطوح مختلف مدیون خون شهدا و ایثارگران هستند.
دکتر نجفی گفت: سرکشی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اهم امور مدیران است که قطعاً درصدد دیدار با تمامی این عزیزان هستیم و تعدد ایثارگران قدری این روند را به تأخیر می‌اندازد.
وی با تأکید بر اینکه باید دیدار با خانواده شهدا حتماً در برنامه مدیران قرار گیرد افزود: در برنامه‌های بنیاد شهید با توجه به رویکردهای بروز در راستا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: بودجه دولتی برای گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) در نظر گرفته نشده ولی استانداری در کنار دستگاه‌های مربوطه به جد درصدد تکمیل و ساماندهی این طرح است.
ابراهیم طاهرنژاد نیز در این جلسه با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با اشاره به اینکه 22 اسفند متعلق به‌تمامی شهدا از اقشار مختلف است گفت: گرامی داشت 22 اسفند برای این است که بگوییم شهدا مظهر قدرت ما هستند و هرکجا نام شهید است همان‌جا قدرت و اقتدار وجود دارد.
وی در ادامه بابیان اینکه بزرگداشت 22 اسفند انعکاس‌دهنده‌ی سبک زندگی و وصیت‌نامه‌ی شهدا در سراسر کشور است بیان داشت: مردم جامعه علی‌الخصوص ما مسئولین نباید فراموش کنیم سبک زندگی شهدا چگونه بوده است آن‌ها چگونه در دوران دفاع مقدس در گرما، سرما و شرایط سخت با ایثار و گذشت مبارزه کرده تا این نظام، انقلاب و امنیتی که داریم از بین نرود.
طاهرنژاد افزود: باید بدانیم شهدا از خانواده، جوانی و بهترین هستی خود گذشتند، امروز هرچه داریم مرهون فداکاری و نام شهداست و باید شکر خون پاک شهدا را با انجام وظایف خود بجا بیاوریم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در بخش دیگر از سخنان خود تقارن سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سالروز بزرگداشت شهدا را هدفمند دانست و تصریح کرد: بنیاد شهید محصول تفکر راهبردی حضرت امام (ره) است.
وی افزود: مبارزه تمام نشده تا ظلم هست مبارزه ادامه دارد و تا مبارزه هست جمهوری اسلامی همه‌جا علیه بی‌عدالتی برعلیه ظلم آنجا سرافرازانِ حضور خواهد داشت، بنابراین نتیجه می‌گیریم موضوع بنیاد نه‌تنها مختص به سال 58 نبوده بلکه نهضت همچنان ادامه دارد
طاهرنژاد ادامه داد: موضوع شهید و شهادت و ارتباط آن با موضوع بنیاد شهید به‌مانند یک مثلث است که یک رأس آن شهدا باشند رأس دیگر بنیاد باشد و رأس سوم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگرانند و این مفهومی آسمانی دارند که نشان می‌دهد این خانه خانه‌ای پاک و مقدس است برای پاک‌ترین و برگزیده‌ترین مردم
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان عرایض خود با اشاره به شهدای مدافع حرم به‌عنوان ویترین تمام‌عیار شهدای دوران دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: شهدای مدافع حرم امروز با همان شعار نمادی از ایثار و فداکاری هستند که در حال مبارزه علیه باطل هستند با همان ویژگی و فرهنگ با این تفاوت که امروز نوع مبارزه تفاوت پیداکرده است.
طاهرنژاد در پایان با تأکید بر اینکه در آستانه‌ی سال نو باید با بزرگداشت روز شهید شهدا غباری از دل‌های خود برداریم گفت: هرکس با هر توان و مقدوراتی که دارد پا در میدان بگذارد و یاد و نام شهدا را گرامی بدارد تا شرمنده‌ی شهدا و خانواده‌ی معزز آنان نشویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.