دستگیری جاعلان اسناد بانکی در البرز

پایگاه خبری البرزما-  سردار محمدیان افزود: درطی تماس کارمند یکی ازشعب بانک های شهرستان کرج مبنی برمشکوک بودن فردی برای دریافت اطلاعات شخصی مشتری های دیگر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود : با پیگیری های پلیس مشخص شد که اعضای این باند پس از شناسایی افراد با موجودی

کد خبر : 8860
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 - 13:32
دستگیری جاعلان اسناد بانکی در البرز

پایگاه خبری البرزما-  سردار محمدیان افزود: درطی تماس کارمند یکی ازشعب بانک های شهرستان کرج مبنی برمشکوک بودن فردی برای دریافت اطلاعات شخصی مشتری های دیگر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : با پیگیری های پلیس مشخص شد که اعضای این باند پس از شناسایی افراد با موجودی حساب بانکی وتراکنش بالا اقدام به جعل مدارک فردی فرد مورد نظر و اسناد قضایی به بانک ها مراجعه می کردند و درخواست موجودی افراد مورد نظر را داشتند.

محمدیان گفت: این فرد با حضور در یک از شعب بانک ها قصد دریافت حساب یکی از مشتریان پرتراکنش را داشت که با اقدام به موقع کارمند بانک وی دستگیر شد.

وی افزود : با دستگیری این فرد و بازجویی های اولیه به مشارکت سه نفر دیگر نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی البرز گفت: درتحقیقات برای دستگیری افراد دیگر ازاعضای این باند مشخص شد که این باند با جعل اسناد یکی دیگر از مشتریان ۴۰۰ میلیارد ریال تخلیه و درحال خروج از بانک هستند که دستگیر شدند.

وی افزود : اعضای باند چهار نفره اسناد بانکی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.