واکاری عرصه های فضای سبز تخریب شده انجام می شود

پایگاه خبری البرز ما- مدیر منطقه 1 شهرداری کرج گفت: واکاری عرصه های فضای سبز تخریب شده، پارک ها، میادین، رفیوژها و حاشیه معابر در طرح استقبال از بهار صورت می گیرد. علی سلطانی مقدم گفت: رنگ آمیزی جداول سطح منطقه به صورت کامل و نقاشی دیوارهایی که رنگ آن فرسوده و با تبلیغات پوشیده شده

کد خبر : 8817
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1396 - 17:28
واکاری عرصه های فضای سبز تخریب شده انجام می شود

پایگاه خبری البرز ما- مدیر منطقه 1 شهرداری کرج گفت: واکاری عرصه های فضای سبز تخریب شده، پارک ها، میادین، رفیوژها و حاشیه معابر در طرح استقبال از بهار صورت می گیرد.

علی سلطانی مقدم گفت: رنگ آمیزی جداول سطح منطقه به صورت کامل و نقاشی دیوارهایی که رنگ آن فرسوده و با تبلیغات پوشیده شده است در طرح استقبال از بهار انجام می شود.

وی افزود: همچنین ضایعات شهروندان توسط چند دستگاه خودرو از درب منازل آنان جمع آوری می شوند و معابری از منطقه نیز که خط کشی آن ها بر اثر بارندگی از بین رفته و فرسوده شده، به صورت مجدد خط کشی می شوند.

مدیر منطقه 1 شهرداری کرج با بیان اینکه عملیات لکه گیری آسفالت تمام معابر منطقه 1 جهت سهولت در رفت و آمد شهروندان انجام می شود، اظهار داشت: آرایش و هرس درختان تزئینی سطح منطقه در طرح استقبال از بهار صورت می گیرد و همچنین گل و گیاه های فصلی نظیر بنفشه، شب بود و همیشه بهار در منطقه کاشته می شوند.

سلطانی مقدم همچنین خاطرنشان کرد: واکاری عرصه های فضای سبز تخریب شده، پارک ها، میادین، رفیوژها و حاشیه معابر و نیز واکاری نهال های سطح منطقه از دیگر اقداماتی است که در این طرح صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در روز 17 اسفند جشن درختکاری در جنگل احمد بابا برگزار می شود، مطرح کرد: از دیگر اقدامات طرح استقبال از بهار می توان به رنگ آمیزی مبلمان شهری، پایه چراغ ها، سرویس های بهداشتی، وسایل بازی کودکان، ست های تندرستی و نیز ساختمان های مسقفی که به فضای سبز تحویل داده شده اشاره کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.