دستگاه های کم کار از قطار توسعه البرز پیاده می شوند

پایگاه خبری البرزما – استاندار البرز گفت: دستگاه های کم کار در استان که تا آخر سال جمع بندی مناسبی نداشته باشند، از این مسیر پیاده و دیگر همراه ما نخواهند بود. محمد علی نجفی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز با بیان اینکه از دستگاه های پرکار تقدیر می شود،

کد خبر : 8769
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1396 - 9:50
دستگاه های کم کار از قطار توسعه البرز پیاده می شوند

پایگاه خبری البرزما – استاندار البرز گفت: دستگاه های کم کار در استان که تا آخر سال جمع بندی مناسبی نداشته باشند، از این مسیر پیاده و دیگر همراه ما نخواهند بود. محمد علی نجفی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز با بیان اینکه از دستگاه های پرکار تقدیر می شود، افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده، نیاز است تا هر چه بیشتر از تولید کنندگان حمایت کرد.
وی اضافه کرد: در جلسات مختلف که برگزار شده، اهتمام ویژه ای در دستگاه ها فراهم کردیم و همه تلاش کرده اند تا با هدف اشتغال زایی گام های بلندی در استان برداشته شود.
وی با بیان اینکه البرز در فضای کسب و کار بهبود خواهد یافت، اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی شایسته نیست که شرکت و تولید کننده ای در استان ورشکست شود.
نجفی گفت:حق مردم استان و تولید کنندگان این است که کمک شان کنیم و رسالت ما کمک هر چه بیشتراشتغال فارغ التحصیلان و جوانان است.
وی ادامه داد: در فارغ التحصیلان نرخ بیکاری بالاتر است و باید بیشتر در این بخش تلاش شود، استفاده از شرکت های دانش بنیان یکی از برنامه های ما برای کمک به اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.