ایران برای سرمایه‌گذاری امن است

پایگاه خبری البرزما- استاندار البرز در دیدار هیئت دولتی لهستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی کشوری امن برای سرمایه گذاری است، گفت: با قاطعیت اعلام می‌کنم که ایران جزء امن‌ترین و بدون حاشیه‌ترین منطقه در اقصی نقاط دنیا است و این پیام را به کشور خود نیز اعلام کنید.«محمدعلی نجفی» در جریان نشست مشترک با

کد خبر : 8699
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1396 - 12:44
ایران برای سرمایه‌گذاری امن است

پایگاه خبری البرزما- استاندار البرز در دیدار هیئت دولتی لهستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی کشوری امن برای سرمایه گذاری است، گفت: با قاطعیت اعلام می‌کنم که ایران جزء امن‌ترین و بدون حاشیه‌ترین منطقه در اقصی نقاط دنیا است و این پیام را به کشور خود نیز اعلام کنید.«محمدعلی نجفی» در جریان نشست مشترک با هیئت دولتی لهستان در محل استانداری ضمن تسلیت حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج با قدردانی از حضور سبز این هیئت در استان سرسبز البرز و تشکر از وزارت امور خارجه و سفرای ایران و لهستان و اتاق بازرگانی که میزبانی این هیئت را بر عهده گرفته است؛ اظهار داشت: ایران،کشور امن برای سرمایه‌گذاری است و آنهایی که به دنبال ایران هراسی بودند امروز از خودشان هم فرار می‌کنند؛ بنده با قاطعیت اعلام می‌کنم که ایران جزء امن‌ترین و بدون حاشیه‌ترین منطقه در اقصی نقاط دنیا است و این پیام را به کشور خود نیز اعلام کنید .

نجفی گفت: عده‌ای از این نگرانی دارند که ایران اندیشه انقلابی دارد و می‌خواهد استقلال خود را در دنیا حفظ کند آنها هرگز به آرزوی خود برای از بین بردن انقلاب اسلامی نخواهند رسید؛ از این رو در مجامع بین‌المللی نمایش راه می‌اندازند تا ایران اسلامی را با چهره منفی نشان دهند ولی مردم دنیا ایران اسلامی را به خوبی شناخته‌اند .

استاندار البرزدر ادامه با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این استان و وجود بیش از 3 هزار و 500 واحد صنعتی و تولیدی افزود: بخش‌های اقتصادی،کشاورزی، گردشگری و خدمات استان البرز ظرفیت‌های بسیاری دارد که هرچه بیشتر باید از آنها بهره برد .

نجفی گفت: فرودگاه و منطقه اقتصادی پیام از جمله پتانسیل‌های این استان به شمار می‌رود با وجود اینکه هیئت‌های تجاری خوب هستند ولی وقتی تجار در بخش‌های مختلف وارد شوند می‌توانند زمینه‌های افزایش مبادلات تجاری را فراهم کنند .

وی با اعلام آمادگی برای همکاری بیشتر با هیئت‌های تجاری خارجی گفت: توانمندی‌های بالای البرز فرصت مناسبی برای همکاری‌ها در بحث‌های اقتصادی و گردشگری است .

نجفی ادامه داد: لهستان یکی از کشورهای خوبی است که ما تمایل برای ادامه مذاکرات و افزایش معاملات تجاری با آن را داریم .

استاندار البرز گفت: البته باید شاهد افزایش عدد و رقم بالایی برای توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی در استان البرز باشیم و اتاق البرز به نمایندگی از اتاق بازرگانی ایران باید برای تحقق این امرتلاش کنند .

استاندار البرز خاطرنشان کرد: استان البرز توان بسیار بالایی به اندازه چندین استان کشور توان دارد و باید از فرصت آن استفاده کرده و ما نیز این امکان را داریم تا از ظرفیت کشور لهستان بهره مند شویم .

وی ادامه داد: این هیئت در جریان سفر خود از فرودگاه پیام و منطقه ویژه اقتصادی و برنامه‌های آن نیز بازدید خواهند داشت .

استاندار البرز در پایان اظهار امیدواری کرد: این هیئت لهستانی با خاطرات خوب در ایران و البرز همراه با برنامه ریزی‌هایی که می‌شود بتواند همکاری‌های بیشتر را دنبال کند .

در ادامه این نشست هیئت دولتی لهستانی از نمایشگاه توانمندی‌های صنعت و خدمات البرز در اتاق بازرگانی البرز که افزون بر٢٠٠ شرکت محصولات تولیدی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند بازدید داشتند .

صنایع دارویی، غذایی، ساختمانی، قطعات خودرو، پلاستیک، رنگ، الکترونیک، صنایع دستی، بسته بندی، آرایشی و فرآورده‌های کشاورزی و دامی از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه در معرض دید گذاشته شده است .

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.