ضرورت برنامه ریزی دقیق برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین

پایگاه خبری البرزما – استاندار البرز گفت که برنامه ریزی هرچه بیشتر برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین در استان ضرورت دارد. محمد علی نجفی در نشست ستاد بازآفرینی استان البرز، افزود: این نوع مناطق با توسعه شهری توسعه نیافته است و امروز شاهد برخی از بافت های تاریخی هستیم که فرسوده شده است. وی ادامه داد:

کد خبر : 8652
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 13:29
ضرورت برنامه ریزی دقیق برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین

پایگاه خبری البرزما – استاندار البرز گفت که برنامه ریزی هرچه بیشتر برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین در استان ضرورت دارد. محمد علی نجفی در نشست ستاد بازآفرینی استان البرز، افزود: این نوع مناطق با توسعه شهری توسعه نیافته است و امروز شاهد برخی از بافت های تاریخی هستیم که فرسوده شده است.
وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی همسو با شهرداری ها و راه، شهرسازی تدابیر لازم را برای این نوع مناطق تاثیرگذار داشته باشند.
استاندار البرز گفت: علاوه براین مناطق شاهد شکل گیری مناطقی هستیم که در نتیجه عملکرد دولت های قبل از امکانات لازم برخوردار نیستند.
نجفی همچنین گفت: براساس آمار اکنون 11 میلیون نفر در کشور حاشیه نشین است که در استان البرز نیز این مشکل وجود دارد.
وی اضافه کرد: این مناطق با مشکلات مختلفی در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و شهری مواجه هستند که همه دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات آنها باید تدابیر لازم را بیندیشند.
نجفی خاطرنشان کرد: همانطور که در اقتصاد مقاومتی باید شرایطی را برای تولید بهتر و بیشتر فراهم و مشکلات سرمایه گذار را حل کرد، در بحث شهری نیز توجه به مناطق حاشیه نشین ضروری است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.