حضور 22 بهمن امسال رفراندوم مردم ایران بود

پایگاه خبری البرزما- امام جمعه کرج گفت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال رفراندوم مردم ایران و پاسخی به یاوه گویی های دشمنان بود. حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز کرج ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم ایران به ویژه البرزنشینان در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت:انقلاب اسلامی در

کد خبر : 8604
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 - 9:43
حضور 22 بهمن امسال رفراندوم مردم ایران بود

پایگاه خبری البرزما- امام جمعه کرج گفت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال رفراندوم مردم ایران و پاسخی به یاوه گویی های دشمنان بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز کرج ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم ایران به ویژه البرزنشینان در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت:انقلاب اسلامی در دل ایرانیان ریشه دارد و مردم علی رغم تمام مشکلات اقتصادی همچنان دل در گرو انقلاب دارند.
وی افزود: مردم از مسئولانی که باعث شکاف طبقاتی شده اند ناراحتند اما از انقلاب و ارزش های دینی در راه رهبری همچنان دفاع میکنند.
امام جمعه کرج با اشاره به امکان بی عدالتی با عنوان عدالت گستری گفت: فعالیت های مدارس غیر دولتی برای عده ای خاص است و مدارس نمونه دولتی و استعداد های درخشان فرصتی برای تمام دانش آموزان با استعداد بوده است که این فرصت در حال از بین رفتن است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی افزود: سمپاد ها رقیبی جدی برای مدارس غیر انتفاعی است که با حذف این مدارس دانش آموزان با استعداد که سطح آن ها از سایرین بالاتر است دچار سرخوردگی و رکود در سطح پایین تر از خود می شوند.
وی در بخش دیگری از خطبه ها به نقش مردم آذربایجان در شکل گیری شکوهمند انقلاب اشاره کرد و گفت: قیام مردم آذربایجان در 29 بهمن از مقدمات انقلاب اسلامی بوده است و ساکنان این بخش مهم از کشور همچنان در رویدادها و بزنگاه های مهم یاور کشور هستند.
خطیب نماز جمعه کرج در بخشی دیگری از خطبه ها با تسلیت 3 جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: سیره این بانوی بزرگ اسلام پر از درس است و دنیا مانند این بانو دیگر نخواهد دید.
حجت اسلام والمسلمین حسینی همدانی با اشاره به استقامت این بانوی بزرگ اسلام در مبارزه با دشمنان اهل بیت گفت: حضرت فاطمه (س) از ولی زمان خود پشتیبانی کرد تا پای شهادت و از این مقاومت هرگز باز نایستاد.
امام جمعه کرج گفت: حضرت زهرا (س) نماد همراهی دین و سیاست است و سیره ایشان باید چراغ راه همه ما قرار گیرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.