مهندس شفیعی:تمام برنامه های راهبردی شهرداری در حال انجام است

پایگاه خبری البرزما- قائم مقام شهردار کرج حرکت در مسیر توسعه را از جمله اهداف و برنامه های هر روزه در شهرداری کرج برشمرده و ضمن اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این زمینه گفت: در حال حاضر تمام برنامه های راهبردی شهرداری در حال انجام است و شهردار کرج و تیم پر تلاش

کد خبر : 8504
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 - 13:26
مهندس شفیعی:تمام برنامه های راهبردی شهرداری در حال انجام است

پایگاه خبری البرزما- قائم مقام شهردار کرج حرکت در مسیر توسعه را از جمله اهداف و برنامه های هر روزه در شهرداری کرج برشمرده و ضمن اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این زمینه گفت: در حال حاضر تمام برنامه های راهبردی شهرداری در حال انجام است و شهردار کرج و تیم پر تلاش شهرداری در تلاش است تا بتواند تمامی این برنامه ها را به سرانجام و منصه ظهور برساند.

مهندس شفیعی در این خصوص افزود: برنامه های بسیاری در بخش های مختلف شهرداری تهیه و تدوین شده و در سه بخش برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه ها پیگیری و دنبال می شود.

قائم مقام شهردار کرج اصلاح ساختار منابع انسانی،و توجه به شایسته سالاری را از جمله مسایل مهمی برشمرد که در برنامه های کوتاه مدت شهرار مورد توجه قرار گرفته و اظهار کرد: فعال سازی پروژه های عمرانی، ساماندهی امور خدماتی و ترافیکی شهر کرج و نیز جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و نظرات بر ان و .. از دیگر برنامه هایی است که در حال پیگیری است.

شفیعی در ادامه برنامه های میان مدت شهردار کرج را نیز مورد اشاره قرار داده و بیان کرد: تهیه و تصویب و نیز ابلاغ دستورالعمل های لازم در جهت رونق ساخت و سازها و تشویق و ترغیب سازندگان از جمله برنامه های شهرداری در این خصوص است.

وی همچنین تعیین اولویت و اتمام پروژه های عمرانی خصوصا پروژه های اولویت دار را از دیگر برنامه های مهم شهردار در آینده نزدیک برشمرده و تصریح کرد: تعریف پوژه های موضعی و موضوعی در برش های یک ساله جهت رسیدن به این چشم اندازها نیزبا سرعت، دقت و حسایت دنبال می شود تا بتونیم هر چه زودتر به زمینه های لازم در زمینه توسعه و رفاه حال شهروندان دست یابیم و شهری بهتر از گذشته برای شهروندان مهیا کنیم.

مهندس شفیعی در بخشی دیگر توجه به برنامه توسعه حمل و نقل و ترافیک کلانشهر کرج را مورد توجه و تاکید قرار داده و تصریح کرد: ایجاد پل های مکانیزه با مشارکت بخش خصوصی، و مناسب سازی راههای شهری و پایانه ها برای حرکت و دسترسی شهروندان و نیز معلولان و افراد کم توان از جمله برنامه هایی است که با حساسیت دنبال می شود.

وی ضمن اشاره به دیگر برنامه های شهردار کرج در آخر گفت: همه ما آمده ایم تا به مردم شهرمان خدمت کنیم و در راس تیم شهرداری شهردار پرتلاش کرج نیز به صورت هر روزه پیگیر برنامه ها و اهدافی است که در این زمینه تدوین و برنامه ریزی شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.