آمادگی 33 ایستگاه آتش‌نشانی در کرج و فردیس برای بارش‌های پیش رو

پایگاه خبری البرزما- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: برای مدیریت بارش‌های پیش رو 26 ایستگاه آتش‌نشانی در کرج و 7 ایستگاه در فردیس به صورت یکپارچه در آمادگی هستند و کلیه مرخصی‌ها نیز لغو شده است. سهراب شعبانی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران کرج که در فرمانداری کرج برگزار

کد خبر : 8495
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 - 12:55
آمادگی 33 ایستگاه آتش‌نشانی در کرج و فردیس برای بارش‌های پیش رو

پایگاه خبری البرزما- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: برای مدیریت بارش‌های پیش رو 26 ایستگاه آتش‌نشانی در کرج و 7 ایستگاه در فردیس به صورت یکپارچه در آمادگی هستند و کلیه مرخصی‌ها نیز لغو شده است.

سهراب شعبانی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران کرج که در فرمانداری کرج برگزار شد به ارائه گزارشی از اقدمات آتش‌نشانی از 7 بهمن تا 13 بهمن پرداخت و گفت: در این مدت سازمان آتش‌نشانی 273 عملیات انجام داد.

شعبانی افزود: در این فاصله زمانی 42 مورد سقوط درخت، 154 مورد رهاسازی خودرو به شدت گرفتار در برف، 35 مورد ریزش سقف کاذب و 40 مورد رفع خطر سقوط قندیل خطرناک به ثبت رسید.

وی از آمادگی کامل آتش نشانی برای بارش‌های پیش رو خبر داد و گفت: 26 ایستگاه آتش‌نشانی در کرج و 7 ایستگاه در فردیس به صورت یکپارچه در آمادگی هستند و کلیه مرخصی‌ها نیز لغو شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.