جذب ۵۰ درصدی اعتبارات بیابان زدایی در استان

پایگاه خبری البرزما- رئیس اداره امور بیابان اداره کل منابع طبیعی استان با اشاره به اینکه مساحت بیابانی استان البرز ۴۵هزار هکتار است، از جذب ۵۰ درصدی اعتبارات بیابان زدایی در استان خبر داد . طاهری با بیان اینکه ۲۰میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در امور بیابان زدایی استان است، گفت: ۵۰ درصد

کد خبر : 8487
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 - 10:28
جذب ۵۰ درصدی اعتبارات بیابان زدایی در استان

پایگاه خبری البرزما- رئیس اداره امور بیابان اداره کل منابع طبیعی استان با اشاره به اینکه مساحت بیابانی استان البرز ۴۵هزار هکتار است، از جذب ۵۰ درصدی اعتبارات بیابان زدایی در استان خبر داد .

طاهری با بیان اینکه ۲۰میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در امور بیابان زدایی استان است، گفت: ۵۰ درصد از این اعتبار در سال گذشته تخصیص یافته است و امیدواریم مابقی آن تا پایان سال محقق شود.

وی در خصوص پروژه های بیابان زدایی اجرا شده در البرز عنوان کرد: ۱۴۰۰هکتار نهال کاری در سطح بیابان های استان انجام شده است همچنین ۷۱۲ هکتار پروژه مراقبت از آبیاری در سطح استان صورت گرفته است.

طاهری با اعلام اینکه ۱۶۰۰هکتار دیگر از سطح بیابان های استان برای نهال کاری در دست اقدام است، افزود: ۲۰میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهور در این خصوص در نظر گرفته شده است که ۱۵ میلیارد آن برای سال جاری صرف خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.