آمادگی دستگاههای اجرایی در مواجه با بارش های پیش رو

پایگاه خبری البرزما-  با توجه به اعلام بارندگی از سوی سازمان هواشناسی و ورود سامانه بارشی جدید به استان مدیران و دستگاههای اجرایی به بررسی وضعیت نیروی انسانی و امکانات و پتانسیل های موجود پرداختند . ارتقایی معاون فنی و عمرانی استانداری در این جلسه گفت : دستگاهها خیلی بیشتر از قبل باید اقدامات لازم

کد خبر : 8451
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - 11:57
آمادگی دستگاههای اجرایی در مواجه با بارش های پیش رو

پایگاه خبری البرزما-  با توجه به اعلام بارندگی از سوی سازمان هواشناسی و ورود سامانه بارشی جدید به استان مدیران و دستگاههای اجرایی به بررسی وضعیت نیروی انسانی و امکانات و پتانسیل های موجود پرداختند .

ارتقایی معاون فنی و عمرانی استانداری در این جلسه گفت : دستگاهها خیلی بیشتر از قبل باید اقدامات لازم را در نظر بگیرند تجهیزات و امکانات خود را قبل از اینکه اتفاق بیفتد در محل ها و مناطق مستقر کنند و با توحه به اینکه پیش بینی بارندگی شدید با برودت بالا باشد تمهیدات لازم در مسیرها انجام شود تا از جاری شدن سیل جلوگیری شود .

ارتقایی همچنین در مورد تامین سوخت و تشکیل جلسات مدیریت بحران در شهرستانها تاکید کرد.

وی از پلیس راه ، راهداری و نیروهای حلال احمر خواست تا آمادگی کامل برای مستقر شدن در مسیرها را داشته باشند تا از بروز مشکلاتی که در بارندگی بهمن ماه اتفاق افتاد جلوگیری شود .

وی همچنین از مدیران خواست تا حضور مستقیم در کنترل امور داشته باشند و رعایت نکات ایمنی و داشتن تجهیزات لازم حتی برای مسیرهای شهری رابرای مردم ضروری دانست و خواستار همکاری های لازم از سوی مردم شد تا با بارش شدید مردم شاهد مشکلات عدیده در سطح معابر شهرها نباشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.