فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا(ع):امنیت حاکم بر کشور مدیون تفکر امام خمینی (ره) است

پایگاه خبری البرزما – فرمانده لشکر 10 سیدالشهداء استان البرز گفت که امنیت حاکم بر کشور مدیون تفکر امام خمینی (ره) است و این تفکر در جهان به خوبی شناخته شده است. سرهنگ عباس قنبری ها در مراسم گرامیداشت 22 بهمن مسجد جامع المهدی (عج) فردیس، افزود: تا زمانی که تفکر بسیجی در جامعه ما وجود

کد خبر : 8427
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - 9:33
فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا(ع):امنیت حاکم بر کشور مدیون تفکر امام خمینی (ره) است

پایگاه خبری البرزما – فرمانده لشکر 10 سیدالشهداء استان البرز گفت که امنیت حاکم بر کشور مدیون تفکر امام خمینی (ره) است و این تفکر در جهان به خوبی شناخته شده است. سرهنگ عباس قنبری ها در مراسم گرامیداشت 22 بهمن مسجد جامع المهدی (عج) فردیس، افزود: تا زمانی که تفکر بسیجی در جامعه ما وجود داشته باشد، دشمنان در توطئه‌های خود علیه ایران اسلامی با شکست مواجه می‌شوند.
وی ادامه داد: پیش از انقلاب آمریکایی ها مردم ایران را حقیر می دانستند و هرکاری که می خواستند می کردند و مردم ایران حق اعتراض نداشتند.
وی با اشاره به اینکه دو سوم از پول نفت را در جشن های 2500 ساله به تاراج می بردند، افزود: انقلاب اسلامی امروز فراگیر شده و این تفکر باعث شده که آنها بگویند رهبر ایران دنیا دیده و مدیر و مدبر است.
قنبری ها گفت: ایران از ابتدای انقلاب اسلامی دفاع مشروع داشته است گرچه برخی می گویند چرا ایران در سوریه می جنگید اما در پاسخ به این مطلب باید گفت که اگر در سوریه نمی جنگیدیم الان در مرز های کشور باید می جنگیدیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.