مدیر منطقه 4 شهرداری کرج: جداول فرسوده منطقه 4 کرج بهسازی می شوند

پایگاه خبری البرز ما- منطقه 4 شهرداری کرج در نظر دارد عملیات جدول گذار و ترمیم جداول فرسوده معابر سطح منطقه را انجام دهد و نیز جهت جمع آوری و هدایت آب های سطحی معابر منطقه به حفر تعدادی چاه جذبی اقدام کند. امیرحسین کاظمینی با اعلام این مطلب ، گفت: حفظ و نگهداری فضاهای سبز

کد خبر : 8417
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - 7:01
مدیر منطقه 4 شهرداری کرج: جداول فرسوده منطقه 4 کرج بهسازی می شوند

پایگاه خبری البرز ما- منطقه 4 شهرداری کرج در نظر دارد عملیات جدول گذار و ترمیم جداول فرسوده معابر سطح منطقه را انجام دهد و نیز جهت جمع آوری و هدایت آب های سطحی معابر منطقه به حفر تعدادی چاه جذبی اقدام کند. امیرحسین کاظمینی با اعلام این مطلب ، گفت: حفظ و نگهداری فضاهای سبز از اولویت های مدیریت شهری در شرایط بارش های زمستانی می باشد.

وی ادامه داد: از ابتدای بارندگی های اخیر، برف تکانی شاخه های درختان، پوشش گیاهی بوستان ها و معابر، جمع آوری ضایعات درختان و نیز برف تکانی با خودرو بالابر انجام شد.

مدیر منطقه 4 شهرداری کرج خاطرنشان کرد: همچنین منطقه 4 شهرداری کرج در نظر دارد عملیات جدول گذاری و ترمیم جداول فرسوده معابر سطح منطقه را انجام دهد و نیز جهت جمع آوری و هدایت آب های سطحی معابر منطقه به حفر تعدادی چاه جذبی اقدام کند.

این مسئول همچنین عنوان کرد: لذا شهرداری این منطقه تقاضا دارد کم ترین قیمت پیشنهادی خود را اعلام کنید و گفتنی است تهیه کلیه مصالح و کسورات قانونی بر عهده پیمانکار می باشد.
کاظمینی اظهار داشت: لازم به ذکر است کلیه پیشنهادات شرکت کنندگان در استعلام بهاء باید در پاکت ممهور به مهر شرکت باشند و تا ساعت 10 صبح روز دوشنبه 23 بهمن ماه به واحد دبیرخانه شهرداری منطقه 4 تحویل داده شوند.

وی درخصوص مدارک مورد نیاز عنوان کرد: ارائه تصویر آخرین آگهی تغییرات شرکت، روزنامه رسمی، تصویر اساسنامه شرکت، گواهی ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده، کپی کارت ملی و شناسنامه به همراه استعلام ضروری بوده و برای اصناف نیز ارائه جواز کسب الزامی می باشد.

این مسئول تصریح کرد: لازم است همه شرکت کنندگان دارای پروانه صلاحیت پیمانکاری باشند و همراه استعلام ارائه کنند در غیر اینصورت از طرح استعلام در کمیسیون خودداری شود.

مدیر منطقه 4 شهرداری کرج با بیان اینکه شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است، مطرح کرد: جهت دریافت اسناد استعلام باید به کارپردازی مراجعه شود و این استعلام به صورت 100 درصد تهاتری می باشد.

کاظمینی در پایان خاطرنشان کرد: برنده استعلام باید 10 درصد قرارداد را به عنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات شهرداری واریز کند یا به میزان 10 درصد قرارداد، ضمانت نامه بانکی تحویل دهد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.