بارش‌ها سه‌شنبه به البرز می‌رسد

پایگاه خبری البرز ما- مدیرکل هواشناسی استان البرز از ورود سامانه بارشی به استان البرز از اوایل وقت سه‌شنبه(24 بهمن) خبر داد و گفت: این سامانه در ابتدا وزش باد و رعد و برق را به دنبال خواهد داشت. منصور رحمانیان گفت: بررسی آخرین الگوهای پیش یابی از استقرار جوی پایدار در منطقه حکایت دارد

کد خبر : 8371
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 - 13:30
بارش‌ها سه‌شنبه به البرز می‌رسد

پایگاه خبری البرز ما- مدیرکل هواشناسی استان البرز از ورود سامانه بارشی به استان البرز از اوایل وقت سه‌شنبه(24 بهمن) خبر داد و گفت: این سامانه در ابتدا وزش باد و رعد و برق را به دنبال خواهد داشت.

منصور رحمانیان گفت: بررسی آخرین الگوهای پیش یابی از استقرار جوی پایدار در منطقه حکایت دارد که پی آمد آن مه رقیق، رشد آلاینده‌ها و افزایش نسبی دما خواهد بود .

رحمانیان افزود: با ورود امواج کم دامنه و ناپایدار از اوایل وقت سه شنبه(24 بهمن) ابتدا رخداد رعد و برق و وزش باد و به تدریج بارش‌های باران و برف تا عصر چهارشنبه(25 بهمن) مورد انتظار است.

وی در خصوص وضعیت کیفی هوای استان طی امروز شنبه(21 بهمن) و فردا یکشنبه(22 بهمن) نیز اعلام کرد: از امروز تا فردا عصر شاهد انباشت آلاینده‌ها در شهرهای استان همچون کرج و هشتگرد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز خاطرنشان کرد: هوای مرکز استان در این مدت در حدود سطح «ناسالم» قرار خواهد داشت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.