آزادی 40 مددجو ندامتگاه قزلحصار کرج در دهه فجر

پایگاه خبری البرزما – رییس اداره قضایی ندامتگاه قزلحصار کرج گفت: به مناسبت دهه مبارک فجرو با پیگیری مددکاران از مراجع قضایی، 40 مددجو این ندامتگاه آزاد شدند.عباس بهمنی افزود: زمینه آزادی نزدیک به پایان حبس به صورت مرخصی صورت گرفته که مددجو پس از اتمام مرخصی نیز آزاد می شود. وی خاطرنشان کرد: مددکاران

کد خبر : 8343
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 - 11:01
آزادی 40 مددجو ندامتگاه قزلحصار کرج در دهه فجر

پایگاه خبری البرزما – رییس اداره قضایی ندامتگاه قزلحصار کرج گفت: به مناسبت دهه مبارک فجرو با پیگیری مددکاران از مراجع قضایی، 40 مددجو این ندامتگاه آزاد شدند.عباس بهمنی افزود: زمینه آزادی نزدیک به پایان حبس به صورت مرخصی صورت گرفته که مددجو پس از اتمام مرخصی نیز آزاد می شود.
وی خاطرنشان کرد: مددکاران در پیشگیری از آسیب های اجتماعی به واسطه پیگیری و حل مشکلات قضائی و بازپروری و اصلاح مجرمان مسئولیت قابل توجه وسهم موثری را برعهده دارد.
بهمنی اظهار کرد: مددکاران با تلاش و فعالیتهای گروهی ضمن حل مشکلات مددجویان در زندانها سلامت روانی و اجتماعی آنان را تأمین می کنند.
وی گفت: کارشناسان مددکاری با حضور در جمع مددجویان ضمن روانکاوی و ایجاد ارتباط معنوی موجب تقویت امید در آنان از طریق طرح مسائل و مشکلاتشان می شوند.
ندامتگاه قزلحصار یکی از4 زندان مستقر درکرج است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.