مدیران شهری به فوریت امکانات زیرساختی را برای خیرین فراهم کنند

پایگاه خبری البرزما- استاندارالبرز در آیین افتتاح مدرسه خیر ساز ؛ به راه و شهرسازی استان و شهرستانها و شهرداران و اعضای شورای اسلامی تکلیف کرد که در ارتباط با خیرین مدرسه ساز همه امکانات خدماتی و انشعابات را به فوریت بدون هیچ وقفه ای در کار فراهم کنند. «دکتر محمد علی نجفی» در آیین

کد خبر : 8280
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 - 12:23
مدیران شهری به فوریت امکانات زیرساختی را برای خیرین فراهم کنند

پایگاه خبری البرزما- استاندارالبرز در آیین افتتاح مدرسه خیر ساز ؛ به راه و شهرسازی استان و شهرستانها و شهرداران و اعضای شورای اسلامی تکلیف کرد که در ارتباط با خیرین مدرسه ساز همه امکانات خدماتی و انشعابات را به فوریت بدون هیچ وقفه ای در کار فراهم کنند.

«دکتر محمد علی نجفی» در آیین افتتاح مدرسه خیرساز شهرک بعثت مشکین دشت فردیس با تبریک ششمین روز دهه مبارک فجر اظهارداشت: بسیار خوشحال هستم که در یکی از روزهای خوب در خدمت مردم شریف فردیس باشم؛ خوشحالی دیگر من این است که امروز شاهد یک برنامه عملیاتی مناسب از مردان بزرگ؛ فرشتگانی که خود سبب خیرات می شوند که نه تنها سالها که شاید ۱۰ ها سال یاد آنها یادگار خواهد ماند.
***کمبود کلاس درس و مدارس دولتی شیفت دغدغه ام در بدو ورود به استان بود/ تعداد کلاس های درس هم تراز با جمعیت رشد ایجاد نشده است
وی افزود: در استان البرز مجمع خیرین بسیار پویا و جدی کمک می کنند؛ یکی از نگرانی های من از بدو ورود به استان موضوع مدارس دو شیف و کمبود کلاس درس بوده است. در سالهای اخیر ساخت و ساز در این بخش کمتر بوده و علیرغرم تلاش ها و ازدیاد جمعیت در البرز و به خصوص در شهرستان کرج و فردیس هنوز این بستر ایجاد نشده که هم تراز رشد جمعیت، امکانات اولیه در بخش توسعه مدارس ایجاد شود.
***اعلام حمایت استاندار از خیرین برای رفع کمبودهای ساخت مدرسه
استاندارالبرز گفت: در بخش خیرین این فرصت در استان البرز وجود دارد؛ در شهرستان فردیس نیز با حمایتی که از مسولان خواهیم داشت نقایص این بخش را برطرف خواهیم کرد.
وی با تاکید بر ترویج ساخت مدرسه ادامه داد: عاشقانه و با علاقه تمام در هر شهر و روستایی دست هر خیری که در مدرسه سازی حضور دارد می فشارم و خود نیز در چنین محافلی حضور پیدا می کنم تا این باور در عزیزان ایجاد شود.
دکتر نجفی ادامه داد: شاید خیلی ها تمکن مالی داشته باشند اما خداوند باید این نگاه خاص را در درون آنها ایجاد کند.
وی افزود: احساس غرور می کنیم نسبت به شهدا و همه افتخار آفرینان و یاد شهید فهمیده ها را گرامی میداریم و افتخار می کنیم کسانی که خداوند عنایت خاصی به آنها دارند ایده و مرام را در آنها ایجاد می کند در کنارشان باشیم و حمایت شان کنیم.
استاندارالبرز گفت: امروز این فضای امن و آرامش برای تحصیل دانش آموزان فراهم شده که شایان تقدیر است.
***تکلیف استاندار به مدیران شهری
نماینده عالی دولت در استان در ادامه نیز تصریح کرد: به راه و شهرسازی استان و شهرستانها و شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر نیز تکلیف می کنم که در ارتباط با خیرین مدرسه ساز همه امکانات باید فراهم شود و از حضورشان استقبال کنیم.
وی افزود: هنوز باور نکردیم کسی می خواهد کار خدماتی و خیری انجام دهد باید در همه جا همه مسولان در ابلاغی رسمی خود را موظف بدانند که همه امکانات بخش های خدماتی را در ایجاد پروژه های خیری به فوریت فراهم کنند و نام هر خیر برسر در مدارس ذکر شود تا مانا بماند.
دکتر نجفی ادامه داد:خیرین ما احترام و عزت می خواهند و باید این مهم انجام شود و احیانا در حین اجرای پروژه ها مشکلی برای آنها ایجاد نشود.
وی در پایان خطاب به این خیرین خداقوت و دست مریزاد گفت و از اهتمام و اندیشه این بزرگان قدردانی کرد.
ابوالفضل اینانلو فرماندار شهرستان فردیس نیز در بخشی از این مراسم اظهارداشت: دولت در سیاست داخلی و خارجی پیشرفت خوبی داشته است و امنیت امروز مرهون رهنمود های مقام معظم رهبری و تلاش و همت دولت تدبیر و امید است.
در ایام دهه مبارک فجر ۱۱ پروژه خیرساز افتتاح خواهد شد که بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان هزینه این پروژه ها است و از این تعداد ۵۰ درصد پروژه خیرسازی است.
برای احداث این مدرسه ۲۰ کلاسه ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و در کنار این مدرسه نیز مدرسه ۱۲ کلاسه دکتر سلیمی کلنگ زنی شد.
گفتنی است؛ استاندارالبرز از صبح امروز بمنظور افتتاح پروژه های دهه فجر به شهرستان فردیس سفر کرده است.
در ادامه این سفر عباداله کامکار معاون امور اقتصادی استانداری البرز نیز تعدادی از پروژه های کشاورزی را در شهرهای فردیس به بهره برداری رساند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.