آغاز پیش فروش سکه از امروز

پایگاه خبری البرزما- پیش‌فروش سکه از امروز در هزار و 312 شعب منتخب بانک ملی آغاز می‌شود. متقاضی در مرحله اول یک میلیون تومان پرداخت می کند و در زمان سررسید که شش ماهه و یک ساله خواهد بود ؛ براساس نرخ روز تسویه خواهد کرد. برای دوره شش ماهه تخفیف چهار درصدی و برای یک

کد خبر : 8275
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 - 11:18
آغاز پیش فروش سکه از امروز

پایگاه خبری البرزما- پیش‌فروش سکه از امروز در هزار و 312 شعب منتخب بانک ملی آغاز می‌شود. متقاضی در مرحله اول یک میلیون تومان پرداخت می کند و در زمان سررسید که شش ماهه و یک ساله خواهد بود ؛ براساس نرخ روز تسویه خواهد کرد.
برای دوره شش ماهه تخفیف چهار درصدی و برای یک ساله تخفیف ۹ درصدی در نظر گرفته شده است.
همزمان با پیش فروش، حراج سکه ادامه دارد. در بانک کارگشایی حدود ۲۳۰ هزار قطعه سکه حراج شده است.
محمد کشتی آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ایران در برنامه روی خط خبر تاکید کرد: حراج و پیش فروش هیچ تاثیری بر کاهش قیمت سکه ندارد و تنها قیمت آن را ثابت نگه می دارد و در واقعی امانی برای تنظیم بازار است.
وی تاکید کرد: قیمت طلا متاثر از بازار جهانی است و قیمت آن بر این اساس تعیین می شود.
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ایران با اشاره به اینکه با حراج و پیش فروش سکه قیمت حبابی آن به حدالاقل رسیده است گفت: خرید سکه از طریق حراج و پیش فروش فرصت خوبی است که مشتریان بدون واسطه سکه بخرند و روی طلا سرمایه گذاری کنند.
وی درباره تفاوت حراج و پیش فروش گفت: در حراج سکه در همان روز در اختیار مشتریان قرار می گیرد اما پیش فروش سکه در واقع نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است .
محمد کشتی آرای،امکان حراج در شهرستان ها وجو ندارد گفت: از این رو ساکنان شهرستان ها با مراجعه به سعب بانک ملی می توانند با شرکت در پیش فروش سکه تمام بهار آزادی اقدام به سرمایه گذاری مطمئن کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.