امکانات مدیریت بحران کرج کم است

پایگاه خبری البرزما- امام جمعه کرج به بارش برف اخیر در استان البرز اشاره و اعلام کرد: این بارش‌ها نباید به بحران تبدیل شود همچنین در این مواقع به جای مچگیری باید به دنبال مدیریت بحران باشیم. آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به فرارسیدن دهه

کد خبر : 8099
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1396 - 10:13
امکانات مدیریت بحران کرج کم است

پایگاه خبری البرزما- امام جمعه کرج به بارش برف اخیر در استان البرز اشاره و اعلام کرد: این بارش‌ها نباید به بحران تبدیل شود همچنین در این مواقع به جای مچگیری باید به دنبال مدیریت بحران باشیم.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به فرارسیدن دهه فجر گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای جوانان معرفی شود.

حسینی همدانی افزود: امروز بزرگترین تهدید برای انقلاب اسلامی گمراه شدن از مسیر اصلی است، دشمن به دنبال تغییر گفتمان انقلاب ماست و در این راه از سکولاریسم بهره می‌برد.

وی اضافه کرد: متاسفانه عده‌ای وابسته به غرب در صدد انحراف مسیر انقلاب هستند و مدام بر اینکه حکومت اسلامی توانایی اداره جامعه را ندارد.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: برخی هم به دنبال تحریف و بیگانه ساختن مردم با خط امام خمینی(ره) و رهبری هستند.

حسینی همدانی با بیان اینکه دشمن از ارتقا توان ما وحشت دارد گفت: آنها سعی دارند قدرت ما در حوزه نظامی را کاهش دهند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: آمریکا در یمن از قدرت ایران در هراس است و از آن واهمه دارد، باید مقابل شیطان بزرگ ایستاد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته به بارش برف اخیر اشاره و اعلام کرد: این بارش‌ها نباید به بحران تبدیل شود همچنین در این مواقع به جای مچگیری باید به دنبال مدیریت بحران باشیم.

حسینی همدانی اضافه کرد: امکانات مدیریت بحران البرز و کرج کم است، مردم باید در این مواقع به دستگاه‌های خدمت‌رسان کمک کنند.

وی از عملکرد وزارت راه در موضوع انسداد اتوبان کرج به تهران نیز انتقاد کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.