انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی راه خود را ادامه داده و می دهد

پایگاه خبری البرزما- برزو کلانتری مشاور شهردار و مدیر ایثارگران شهرداری کرج با صدور پیامی آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را به مردم کرج ، خانواده شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت گفت .در این پیام آمده : وَالْفَجْرِ وَلَيَالٍ عَشْرٍ یک بار دیگر خورشید دوازدهمین روز بهمن طلوع نمود و دهه فجر انقلاب اسلامی

کد خبر : 8072
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 15:33
انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی راه خود را ادامه داده و می دهد

پایگاه خبری البرزما- برزو کلانتری مشاور شهردار و مدیر ایثارگران شهرداری کرج با صدور پیامی آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را به مردم کرج ، خانواده شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت گفت .در این پیام آمده :
وَالْفَجْرِ
وَلَيَالٍ عَشْرٍ
یک بار دیگر خورشید دوازدهمین روز بهمن طلوع نمود و دهه فجر انقلاب اسلامی دهه عشق بازی های فرزندان روح الله آغاز شد و خاطرات زمان انقلاب در اذهان زنده شد.
امسال دهه فجر متفاوتی خواهیم داشت دهه فجر امسال با ایام فاطمیه مصادف شده و عطر و بوی فاطمی دهه فجر را متبرک نموده است.
دهه فجر یادآور فداکاری های ملت ایران است که با جانفشانی های خود کاخ ظلم و استبداد را ویران کردند و با فریاد استقلال آزادی جمهوری اسلامی خواسته خود را به جهانیان اعلام نمودند.
انقلاب اسلامی همچون ارمغانی الهی در تاریک ترین لحظات تاریخ به ملت ایران ارزانی شد. در حقیقت این انقلاب ودیعه ای الهی است که ملت در طول چهل سالی که از عمر آن می گذرد با اهدای جان و خونشان آن را حفظ نموده است.

انقلاب اسلامی ایران پدیده اتفاقی و کوچکی نبود؛ بلکه حقیقتی بود که در بستر سنت های الهی جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت.
در این چهل سالی که از عمر انقلاب می گذرد انواع و اقسام دشمنی ها نتوانسته ملت را از پای بیاندازد و انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی راه خود را ادامه داده و می دهد.
ضمن دعوت مردم به حفظ حرمت ایام فاطمیه و تسلیت این ایام و گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی قدس سره، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و آرزوی سلامتی و طول عمر برای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی سالگرد ورود حضرت امام رحمت الله علیه و آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خدمت مردم عزیز کرج تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
برزو کلانتری مشاور شهردار ئ مدیر امور ایثارگران شهرداری کرج

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.