ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به منزله بالغ شدن نظام است

پایگاه خبری البرزما- شهردار کرج با تبریک آغاز ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی ایران را تحولی در نظام اداره کشور ارزیابی کرد که بر اساس عدالت و قانونمداری و بر مبنای قوانین اسلام شکل گرفت. دکتر اصغر نصیری که به منظور ادای احترام به مقام بلند و برجسته شهدای انقلاب اسلامی ایران و دفاع

کد خبر : 8062
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 12:49
ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به منزله بالغ شدن نظام است

پایگاه خبری البرزما- شهردار کرج با تبریک آغاز ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی ایران را تحولی در نظام اداره کشور ارزیابی کرد که بر اساس عدالت و قانونمداری و بر مبنای قوانین اسلام شکل گرفت. دکتر اصغر نصیری که به منظور ادای احترام به مقام بلند و برجسته شهدای انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس در گلزار شهدای 400 دستگاه حضور یافته بود، ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به منزله بالغ شدن این نظام در سایه رهبری آیت الله خامنه ای عنوان کرد.

نصیری، افزود: خون های زیادی برای به دست آوردن انقلاب هزینه شده و وظیفه ما صیانت و حراست از این خون ها به واسطه احترام به حقوق مردم، خدمت به آنها و اجرای خواست و نیاز جامعه است.

وی، با تاکید بر اینکه انقلاب محصول پایداری و همراهی بی دریغ مردم ایران است، خاطرنشان کرد: چنان که مردم به پای این انقلاب از همه داشته های خود گذشتند و ایستادگی کردند، وظیفه ما به عنوان خدمتگزاران نظام، رعایت حقوق آنها و گذشتن از خود برای تحقق اهداف جامعه و اجرای امور هموطنان است.

این مسئول رعایت عدالت، پرداختن به حقوق ضعفا، داشتن گوش شنوا در مقابل انتقادات و دیدگاه های گوناگون مردم، اخلاق مداری، شایسته سالاری و در نهایت انسان دوستی را وظیفه همه مسئولانی دانست که در نظام اسلامی ایران از جایگاه و منصبی بهره مند هستند.

شهردار کرج، پاسخگو بودن به مردم را یک اصل مهم برای خدمتگزاران نظام در هر مقام و جایگاه ارزیابی کرد و افزود: مردم مهمترین سرمایه و دارایی این نظام و انقلاب هستند و وظیفه همه ماست تا برابر هر گونه خواسته و انتظاری، مسئولیت پذیر و پاسخگو باشیم.

در این آیین استاندار، مدیران و مسئولان شهری و استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند و با اهدای گل بر مزار شهدای انقلاب اسلامی ایران، به این آزادمردان ادای احترام کردند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.