به مناسبت دهه فجر 228 طرح در استان به بهره برداری می رسد

پایگاه خبری البرزما-  نجفی استاندار البرز ضمن اعلام این خبر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز گفت: طرح های آماده بهره برداری البرز 2 هزار و 908 میلیارد تومان ارزش دارد که 2 هزار و 700 میلیارد تومان آن به وسیله بخش خصوصی تامین اعتبار شده است. وی افزود: این طرح ها در حوزه

کد خبر : 8055
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 12:11
به مناسبت دهه فجر 228 طرح در استان به بهره برداری می رسد

پایگاه خبری البرزما-  نجفی استاندار البرز ضمن اعلام این خبر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز گفت: طرح های آماده بهره برداری البرز 2 هزار و 908 میلیارد تومان ارزش دارد که 2 هزار و 700 میلیارد تومان آن به وسیله بخش خصوصی تامین اعتبار شده است.

وی افزود: این طرح ها در حوزه صنعت، کشاورزی و خدماتی و آموزشی است که بخشی از آنها در سفر اخیر معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.

استاندار البرز با ذکر اینکه در بخش تولید 100 درصد رشد داشته ایم، گفت: در بخش تولید بهتر از قبل هستیم اما این میزان کافی نیست و باید همچنان در این حوزه تلاش کنیم.

نجفی با تاکید بر وصول مطالبات دستگاه ها گفت: برق، گاز و حتی بانک ها همانطور که تامین امکانات و خدمات و نقدینگی می کنند، باید برای بازگشت مبالغ هم تلاش کنند.

وی از مسئولان خواست هزینه های اضافه را در اداره های نیز نظر خود حذف و بازپرداخت بدهی ها را در دستور کار قرار دهند.

عربشاهی رییس سازمان برنامه و بودجه استان البرز هم در این جلسه میزان پیشرفت طرح های اقتصاد مقاومتی ملی و استانی البرز را اعلام کرد و گفت: حدود دو سوم طرح های اقتصاد مقاومتی استان پیشرفتی بیش از 75 درصد دارد.

وی افزود : در تلاشیم در مدت باقی مانده از سال جاری یک سوم طرح های باقی مانده هم به درصد پیشرفت قابل قبول برسد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.