دشمن افکار نسل چهارم انقلاب را هدف قرار داده است

پایگاه خبری البرزما- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه دشمن در این سال‌ها از طریق ماهواره، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی افکار مردم به خصوص نسل سوم و به ویژه نسل چهارم انقلاب را هدف قرار داده تا میان آنها و انقلاب فاصله ایجاد کند گفت: مسئولان کشور باید به این موضوع توجه

کد خبر : 8000
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 13:25
دشمن افکار نسل چهارم انقلاب را هدف قرار داده است

پایگاه خبری البرزما- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه دشمن در این سال‌ها از طریق ماهواره، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی افکار مردم به خصوص نسل سوم و به ویژه نسل چهارم انقلاب را هدف قرار داده تا میان آنها و انقلاب فاصله ایجاد کند گفت: مسئولان کشور باید به این موضوع توجه کنند.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی منطقه البرز گفت: ایام دهه فجر امسال با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) مقارن شده است.

مسعودی افزود: انقلاب اسلامی ایران در دنیا نمونه ندارد، انقلابی که با رهبری مرجعیت و ولایت توانست با دست خالی مقابل فرعون‌های زمان بایستد، انقلابی که برگرفته از نور معنویت و درس ایثار و شهادت از فرهنگ عاشورا بود و امروز تا 40 سالگی ادامه پیدا کرده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به مردم به عنوان یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: اگر پشتیبانی مردم نبود این انقلاب پیروز نمی‌شد، مردم ایران در ایام انقلاب ثابت کردند تمام قدرت‌های روی زمین که با زور و پول قصد ارعاب و استعمار ملت‌ها را دارند پوشالی هستند و انقلاب نشان داد که می‌توان جلو این قدرت ها ایستاد.

این مسئول افزود: بنابراین نباید اجازه داد امروز مردم با چالش‌های شغلی و ارتزاق مواجه باشند و حتما باید به فکر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه با بیان اینکه دشمن در این سال‌ها از طریق ماهواره، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی افکار مردم به خصوص نسل سوم و به ویژه نسل چهارم انقلاب را هدف قرار داده تا میان آنها و انقلاب فاصله ایجاد کند گفت: مسئولان کشور باید به این موضوع نیز توجه کنند.

وی در پایان و در خصوص برنامه‌های سازمان تبلیغات به تقارن این ایام با مراسم سوگواری حضرت فاطمه(س) اشاره و اعلام کرد: اعزام هزار مبلغ به هیئت‌های مذهبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب و توجه دادن مسئولین به نیازهای مردم، در صحنه نگه داشتن مردم و برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد از جمله برنامه‌های این ایام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.