پرداخت مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت

پایگاه خبری البرزما-  جوانشیر گفت : پرداخت به موقع مطالبات یکی از وظایف سازمان‌های بیمه‌ای در زمینه خرید راهبردی و خدمات است به همین منظوربودجه ای به صورت موردی در اختیار سازمان بیمه سلامت قرار گرفت تا بخشی از بدهی‌ها به داروخانه‌ها و دانشگاه‌ها را پرداخت کند. از انجا که یکی از چالش‌های جدی سازمان‌های

کد خبر : 7849
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1396 - 13:06
پرداخت مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت

پایگاه خبری البرزما-  جوانشیر گفت : پرداخت به موقع مطالبات یکی از وظایف سازمان‌های بیمه‌ای در زمینه خرید راهبردی و خدمات است به همین منظوربودجه ای به صورت موردی در اختیار سازمان بیمه سلامت قرار گرفت تا بخشی از بدهی‌ها به داروخانه‌ها و دانشگاه‌ها را پرداخت کند.

از انجا که یکی از چالش‌های جدی سازمان‌های بیمه‌ای تامین منابع می باشد می توان این نوید را به مردم داد که در ماه‌های اخیر و با تلاشهای صورت گرفته؛ اتفاقات خوبی در تامین منابع مالی رقم خواهد خورد و بدهی سازمان به مراکز درمانی تقریبا به تسویه تا سال 95 رسید.

مدیرکل بیمه سلامت استان البرزدر ادامه افزودند: مبلغ 277میلیارد ریال از مطالبات مراکز بیمارستانی و غیر بیمارستانی به دانشگاه علوم پزشکی استان البرز پرداخت گردید واین به این معناست که تمامی مطالبات سال 95، فروردین و اردیبهشت و20%مطالبات خرداد سالجاری این مراکزپرداخت شده است .

جوانشیر گفت : مطالبات مراکز وداروخانه های طرف قرارداد تا پایان شهریور 96به میزان 114 میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان در ادامه با اشاره به تخصیص 4500میلیون ریالی که به تسویه مطالبات پزشکان و پاراکلینیک ها تا پایان فروردین سالجاری منجر شد، یادآور شدند بدهی بیمارستانهای غیردولتی و خصوصی نیز به زودی تا پایان اسفند 95 تسویه خواهد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.