از شکیبایی مردم تشکر و از کاستی های موجود عذر خواهی می کنم

پایگاه خبری البرز ما-  دکتر نبیونی رییس شورای شهر کرج در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری البرز ما گفت : قبل از هر چیزی باید از مردم صبور شهر کرج به دلیل اتفاقات پیش آمده عذر خواهی کنم و از صبر و بردباری مردم  تشکر و قدردانی نمایم. رییس شورای شهر کرج در ادامه در

کد خبر : 7818
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1396 - 11:00
از شکیبایی مردم تشکر و از کاستی های موجود عذر خواهی می کنم

پایگاه خبری البرز ما-  دکتر نبیونی رییس شورای شهر کرج در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری البرز ما گفت : قبل از هر چیزی باید از مردم صبور شهر کرج به دلیل اتفاقات پیش آمده عذر خواهی کنم و از صبر و بردباری مردم  تشکر و قدردانی نمایم.
رییس شورای شهر کرج در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا مدیریت شهری آمادگی برخورد با چنین بحرانی را داشت گفت : مجموعه مدیریت شهری کرج قطعا برای برخورد با این بحران آمادگی داشت ولی اینکه تا چه اندازه توانستیم نیاز و خواسته به حق مردم را پاسخ دهیم مطلب جداگانه ای است. نبیونی افزود : در روزهای برفی در بخش حمل و نقل شهری و باز کردن معابر با نقصان و کمبودهایی مواجه بودیم در توزیع عادلانه خدمات به دلیل شدت و بالا بودن بحران به نحو شایسته خدمات مطلوب ارائه نشد.
رییس شورای شهر کرج یادآور شد: در ساعات اولیه بارش برف در بسیاری از معابر وخیابان های کرج ترافیک به کندی پیش می رفت که نشان می دهد امکانات شهرداری برای مدیریت چنین بحران هایی ناکافی است.
دکتر نبیونی یادآور شد: اکنون که توانایی شهرداری در منظر عموم قرار گرفته قطعا روزهای برفی دیگری خواهیم داشت و از الان باید به فکر آن روزها باشیم یا باید ادوات لازم را خریداری کنیم یا اینکه با بخش خصوصی برای چنین روزهایی و رفت و روب معابر وارد مذاکره و همکاری شویم.
دکتر نبیونی در پاسخ به این پرسش که در این چند روز عده ای با توجه به اتفاقات پیش آمده در فضای مجازی دست به تخریب شورا و شهرداری زدند گفت: اتفاقا نمایندگان مردم در شورا و شهردار باید سعه صدر خود را در این روزها به نمایش بگذارند. رفتن به سمت دموکراسی و اینکه فضای باز داشته باشیم لازمه آن اظهار نظر مردم و نظارت رسانه ها است و همه باید ظرفیت انتقاد پذیری خود را افزایش دهیم که اگر این اتفاقات رخ ندهد زمینه بسته شدن فضای باز فراهم می شود. وی افزود : امیدوارم انصاف در نقد و اظهار نظر فراموش نشود و ایرادها برای رفع آن بیان شود نه برای ترور شخصیتی افراد و همه باید با همدلی برای رفع مشکلات حرکت نماییم. وی در پایان خاطر نشان ساخت مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری کرج تمام تلاش خود را خواهد نمود تا بهترین خدمات را ارائه دهد و آمادگی شنیدن انتقادات مردم را نیز دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.